اخبار داغ

بازداشت شروری که مردم را در پارکها آتش می‌زد

بازداشت شروری که مردم را در پارکها آتش می‌زد
مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری فردی ملقب به "مهدی پیتی" خبر داد که در پارکها و فضاهای سبز شهر تهران اقدام به آتش زدن افراد کرده بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با انتشار تصویر مرد جوانی در فضای مجازی که برای خوشگذرانی اقدام به آتش زدن برخی افراد در پارکها و فضاهای سبز شهر تهران کرده بود، به دستور رئیس پلیس تهران بزرگ تیم ویژه‌ای در پلیس‌های تخصصی تهران بزرگ برای شناسایی و دستگیری این متهم تشکیل شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
همزمان با آغاز تحقیقات برای شناسایی این شخص، تعداد زیادی از شهروندان از طریق پیام‌گذاری در شبکه‌های مختلف مجازی و همچنین تماس با مرکز فوریتهای پلیسی 110، ضمن ابراز تاسف از انجام دادن چنین اقداماتی، اطلاعاتی را درباره هویت و محلهای تردد این شخص در اختیار پلیس قرار دادند. 
,
 
,
با بهره‌گیری از این اطلاعات و دیگر اقدامات پلیسی، نهایتاً یکی از مجرمان سابقه‌دار در زمینه شرارت و ... در جنوب تهران به نام مهدی.ع معروف به مهدی پیتی (piti) شناسایی و بامداد روز جاری (پنجشنبه مورخه 15 آذرماه 1397) دستگیر و برای ادامه تحقیقات در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
,
 
,
اخبار تکمیلی به همراه تصویر متهم و همچنین ارتکاب سایر جرائم توسط متهم ، متعاقباً اعلام خواهد شد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه