اخبار داغ

فرماندار شهرستان ماهنشان:

برداشت سالانه ۲۰ کیلوگرم طلا از معدن طلای شهرستان ماهنشان/ افزایش و توسعه برداشت طلا از معدن توزلار ماهنشان دنبال می‌شود/ بزرگترین دغدغه مردم ماهنشان اشتغال جوانان است

برداشت سالانه ۲۰ کیلوگرم طلا از معدن طلای شهرستان ماهنشان/ افزایش و توسعه برداشت طلا از معدن توزلار ماهنشان دنبال می‌شود/ بزرگترین دغدغه مردم ماهنشان اشتغال جوانان است
فرماندار ماهنشان با اشاره به وجود معدن طلا در این شهرستان گفت: افزایش و توسعه برداشت طلا از معدن توزلار ماهنشان دنبال می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی نوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وجود معدن طلای توزلار در شهرستان ماهشنان اظهار کرد: سالانه حدود ۲۰ کیلوگرم طلا از این معدن برداشت می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه اکنون افزایش و توسعه برداشت طلا از معدن توزلار دنبال می‌شود، ابراز کرد: این معدن در بخش مرکزی شهرستان ماهنشان قرار گرفته است.

,

فرماندار شهرستان ماهنشان با اشاره به اینکه معدن توزلار واقع در روستای قلعه جوق شهرستان ماهنشان قرار دارد، عنوان کرد: بر اساس اظهارات کارشناسان از هر تن سنگ معدن، سه گرم طلای خالص استحصال می‌شود.

,

وی با بیان اینکه شهرستان ماهنشان دارای ظرفیت‌های بالقوه بسیار زیادی است، خاطرنشان کرد: شهرستان ماهنشان با معادن سرب و روی شناخته شده است اما وجود این معدن طلا نیز به نشان از وجود معادن غنی در این شهرستان است.

,

نوری با اشاره به وجود قلعه‌های تاریخی از جمله قلعه بهستان در شهرستان ماهنشان گفت: خانه‌های گردشگری را در برخی از روستا از محل اعتبارات دهیاری‌ها احداث کرده‌ایم.

,

وی با اشاره به احداث پل برای قلعه بهستان خاطرنشان کرد: ایمن‌سازی‌های لازم در قلعه بهستان انجام شده است.

,

فرماندار شهرستان ماهنشان با بیان اینکه از سال ۹۲ تاکنون ۹ میلیارد تومان در حوزه عمرانی دهیاری‌ها کارهایی را انجام دادیم، اظهار کرد: امسال ۷۰ هزار مترمربع معابر روستایی را از طریق قیریارانه‌ای بهسازی کردیم.

,

وی با بیان اینکه ۸۷ دهیاری در شهرستان ماهنشان داریم، افزود: در طول سه چهار سال آینده تمامی معابر روستاهای شهرستان ماهنشان را آسفالت‌ریزی و بهسازی خواهیم کرد.

,

نوری با اشاره به اینکه اشتغال جوانان اولویت اصلی شهرستان ماهنشان است، گفت: ما توانستیم تا به امروز چهار میلیارد تومان با کارمز ۶ درصد در حوزه‌های مختلف تسهیلات پرداخت کنیم که برای ۱۶۰ نفر ایجاد اشتغال کرده است.

,

وی با بیان اینکه به دنبال تکمیل زنجیره تولید ماهی در شهرستان ماهنشان هستیم، ابراز کرد: بزرگترین دغدغه ما در شهرستان اشتغال جوانان است که به دنبال حل این معضل هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه