اخبار داغ

سخن نمایندگان با استاندار جدید آذربایجان‌شرقی؛

طرح تامین آب آشامیدنی از ارس را به حال خود رها کرده‌اند/ پورمحمدی باید راه‌آهن میانه را به تبریز برساند

طرح تامین آب آشامیدنی از ارس را به حال خود رها کرده‌اند/ پورمحمدی باید راه‌آهن میانه را به تبریز برساند
نماینده بستان آباد گفت: از استاندار جدید می‌خواهیم پیگیری تامین آب شرب استان از رود ارس را در اولویت کاری‌اش قرار دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، محمد وحدتی در گفت‌‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج در ارزیابی عملکرد استاندار سابق آذربایجان‌شرقی ابراز داشت: از عملکرد مجید خدابخش 100 درصد راضی‌ام، او انسانی پاکدست و بی‌نظیر بود و در طول 14 ماه خدمت بیش از 300 بازدید از محل‌های مختلف من‌جمله کارخانجات، دانشگاه‌‌ها، مراکز صنعتی و تولیدی داشت و با هر بازدید گرهی از مشکلات را باز می‌کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی در پاسخ به این سوال که از استاندار جدید آذربایجان‌شرقی چه انتظاراتی دارد، خاطرنشان ساخت: محمدرضا پورمحمدی چهره‌ای دانشگاهی است و می‌تواند این مجموعه علمی را در امور اجرایی و صنعتی دخیل سازد، او مدیری لایق است و باتوجه به تحصیل در رشته‌ی مدیریت شهری از علم اداره‌ی امور برخوردار است.

,

نماینده بستان آباد با انتقاد از رهاسازی طرح انتقال آب ارس جهت تامین آب آشامیدنی آذربایجان‌شرقی به حال خود، خواستار توجه استاندار جدید به این موضوع جهت اخذ تسهیلات از دولت شد و عنوان کرد: "آزادراه تبریز، مرند، بازرگان" از دیگر پروژه‌های نیمه تمامی است که بایستی با پیگیری استانداری به سرانجام برسد تا مسیر اتصال ایران به اروپا هموار شود.

,

وی با تاکید بر تسریع در طرح توسعه مس سونگون، توضیح داد: کم کارگران هنگام استخراج محصول خم می‌شود اما محصولات خام را به کرمان می‌فرستند تا هم قیمت تمام شده محصول بالا رود و هم هزینه بار به آن اضافه شود، لذا بر احداث مراکز تولیدی در آذربایجان‌شرقی جهت اشتغالزایی و کاهش هزینه‌ها تاکید داریم.

,

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اتمام جاده‌ی بستان‌آباد به شیبلی را از دیگر خواسته‌های خود از استاندار جدید آذربایجان‌شرقی خواند و خواستار تعیین تکلیف پروژه و برخورد با پیمانکار شد.

,

وی افزود: مطالعات جاده میانه به بستان آباد به میانه صورت گرفته اما به مرحله‌ی اجرایی نرسیده است و در رأس همه‌ی ضعف‌ها تعلل در احداث راه‌آهن میانه به تبریز است که بخشی از آن از بستان‌آباد می‌گذرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه