اخبار داغ

امام جمعه سابق بشرویه مطرح کرد

بیماری پدر دلیل انتقال به زاوه/ زمینه‌های توسعه در بشرویه وجود دارد/ مردم بشرویه خونگرم و انقلابی هستند

بیماری پدر دلیل انتقال به زاوه/ زمینه‌های توسعه در بشرویه وجود دارد/ مردم بشرویه خونگرم و انقلابی هستند
امام جمعه سابق بشرویه گفت: به علت بیماری پدرم درخواست انتقالی دادم تا به مشهد نزدیک شوم چراکه مسائل درمانی ایشان را در مشهد دنبال می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد شمس‌الدین 14 سال پیش به عنوان امام جمعه شهر بشرویه خراسان جنوبی معرفی شد. وی تلاش‌های زیادی در سنگر امامت جمعه بشرویه برای مردم آن منطقه و استان انجام داد. شمس‌الدین در 26 مهرماه 1397 به عنوان امام جمعه جدید زاوه خراسان رضوی معرفی شد. گفت‌وگویی با وی انجام داده‌ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد شمس‌الدین 14 سال پیش به عنوان امام جمعه شهر بشرویه خراسان جنوبی معرفی شد. وی تلاش‌های زیادی در سنگر امامت جمعه بشرویه برای مردم آن منطقه و استان انجام داد. شمس‌الدین در 26 مهرماه 1397 به عنوان امام جمعه جدید زاوه خراسان رضوی معرفی شد. گفت‌وگویی با وی انجام داده‌ایم.,

 

,

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد شمس‌الدین امام جمعه سابق بشرویه و امام جمعه جدید زاوه استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار خاورستان، اظهار کرد: نزدیک به 14 سال در شهرستان بشرویه خدمت کردم و در حال حاضر نیز در شهرستان زاوه خراسان جنوبی به عنوان امام جمعه فعالیت دارم.

, خبرنگار خاورستان،, خبرنگار , خاورستان, خاورستان, ،,

 

,

وی افزود: به علت بیماری پدرم درخواست انتقالی دادم تا به مشهد نزدیک شوم چراکه مسائل درمانی ایشان را در مشهد دنبال می‌کنیم.

,

 

,

امام جمعه سابق بشرویه با اشاره به این‌که مردم بشرویه مردمی خونگرم، پای‌کار، همراه، انقلابی و شهید داده هستند، افزود: این شهرستان در دوران دفاع مقدس 158 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

,

 

,

وی با اشاره به این‌که شهرستان بشرویه از ظرفیت‌های بسیار خوبی برخوردار است، افزود: در حوزه اقتصادی از ظرفیت‌هایی مانند 220 چاه عمیق، 215 چشمه و قنات، 220 میلیون لیتر استحصال آب در سال، رتبه برتر در تولید گندم و جو و کارخانه‌های ضبط پسته برخوردار هستند.

,

 

,

شمس‌الدین، 9 هزار هکتار پسته، تولید گیاهان دارویی مانند انغوزه و صادرات انار را از دیگر ظرفیت‌های این شهرستان بیان کرد و افزود: در حوزه معدنی این شهرستان از 7 معدن سنگ و سنگ‌های تزئینی برخوردار است و همچنین در حوزه دام و طیور ظرفیت‌های خوبی دارد که اقدامات صورت گرفته در این خصوص، پیشرفت خوبی دارد.

,

 

,

وی با بیان این‌که شهرستان بشرویه در حوزه فرهنگی نیز از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است، افزود: دانشگاه پیام نور، دانشگاه علمی کاربردی، نمایندگی دانشگاه آزاد و حوزه علمیه قدیمی 400 ساله و حوزه علمیه جدید از جمله ظرفیت‌های فرهنگی این شهرستان است.

,

 

,

امام جمعه سابق بشرویه با اشاره به این‌که کار ساخت حوزه علمیه را از 14 سال پیش با 3 هزار و 500 مترمربع زیربنا شروع کردیم، گفت: از ابتدا تاکنون 250 طلبه خواهر و برادر در این حوزه درس خوانده‌اند.

,

 

,

شمس‌الدین با اشاره به این‌که در حال حاضر 110 طلبه خواهر و 53 طلبه برادر در حوزه علمیه مشغول به تحصیل هستند، تصریح کرد: نزدیک به 9 خانه عالم از محل دریافت زکات‌ ساخته شده است.

,

 

,

وی به لزوم تقویت زیرساخت‌های فرهنگی اشاره کرد و افزود: حوزه علمیه باید تقویت شود؛ حوزه علمیه خواهران ساخته و حوزه علمیه برادران نیز کامل و تجهیز شود.

,

 

,

امام جمعه سابق بشرویه گفت: زمینه‌های توسعه در بشرویه وجود دارد و مسئولان می‌توانند در بحث پرورش شتر ورود پیدا کنند.

,

 

,

شمس‌الدین با بیان این‌که کارخانه مادر در این شهرستان وجود ندارد، تصریح کرد: مواد اولیه تولید سیمان در این شهرستان وجود دارد و می‌توان کارخانه تولید سیمان ایجاد کرد.

,

 

,

وی به جاده طبس بشرویه بجستان و مشهد اشاره کرد و افزود: تکمیل این جاده استان‌هایی مانند یزد، اصفهان و چهار محال و بختیاری را 150 کیلومتر به مشهد نزدیک‌تر می‌کند.

,

 

,

امام جمعه سابق بشرویه با اشاره به این‌که مردم بشرویه مردم خوب و ولایت‌مدار هستند، گفت: اگر در این 14 سال کوتاهی و قصوری از من دیدند، ببخشند.

,

 

,

گفتنی است؛ امام جمعه سابق بشرویه 26 مهر 97 به عنوان امام جمعه شهر زاوه معرفی شد و در حال حاضر نمازجمعه بشرویه با امام جمعه موقت برگزار می‌شود.

,

 

,

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی رحیم‌آبادی مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی به خاورستان، گفت: حجت‌الاسلام و المسلمین شمس‌الدین بیش از 3 دوره امام جمعه بشرویه بودند و در حال حاضر در خراسان رضوی و شهرستان زاوه مسئولیت امامت جمعه را به عهده دارند و امام جمعه جدید بشرویه بزودی معرفی می‎‌شود.

, خاورستان, خاورستان,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه