اخبار داغ

مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان:

پیشرفت فیزیکی 60 درصدی پروژه های صندوق توسعه ملی در استان زنجان/ پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها تا پایان آذرماه به 100 درصد می‌رسد

پیشرفت فیزیکی 60 درصدی پروژه های صندوق توسعه ملی در استان زنجان/ پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها تا پایان آذرماه به 100 درصد می‌رسد
مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان با بیان اینکه پروژه های صندوق توسعه ملی در استان حدود 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند گفت: تا پایان آذرماه روند اجرای پروژه ها پایان می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; امروز خلیل آقاجانلو در جمع خبرنگاران "آب" را از چالش های پیش روی کشور دانست و اظهار کرد: آب در حیات و توسعه کشور در تمامی حوزه‌ها از مهمترین عناصر طبیعت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی توجه به مدیریت آب اعم از مدیریت مصرف آب، عرضه و انتقال آب، تولید آب را از ارکان اصلی حفظ منابع طبیعی اعلام کرد و گفت: پروژه‌های آبخیزداری و آبخوانداری نیز در راستای مدیریت تولید آب عملیاتی می‌شوند.

,

مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان ذخیره آب‌های سطحی را از مزایای اجرای پروژه‌های آبخیزداری و آبخوانداری عنوان کرد و افزود: 13 میلیارد تومان از اعتبارات صندوق توسعه ملی در سال جاری برای اجرای پروژه‌های نامبرده در استان زنجان مصوب شده است.

,

آقاجانلو با بیان اینکه پروژه‌های صندوق توسعه ملی در استان حدود 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند، ابراز امیدواری کرد تا پایان آذرماه روند اجرای پروژه ها پایان یابد.

,

وی با اشاره به اختصاص 5 میلیارد تومان به پروژه‌های آبخیزداری در شهرستان ابهر ابراز کرد: با توجه به واقع شدن مهمترین دشت استان در ابهر و بحرانی شدن آن، اداره کل به اجرای پروژه‌ها در این منطقه توجه ویژه‌ای داشته است.

,

مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان میزان تخصیص اعتبارات مصوب صندوق توسعه ملی در استان را حدود 30 درصد اعلام کرد و گفت: این میزان در سطح کشور هم 30 درصد است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه