اخبار داغ

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی مطرح کرد

تلاش دانشجویان برای پیشرفت انقلاب اسلامی/ بعد پژوهشی در دانشگاه بیرجند زیاد مطرح نیست

تلاش دانشجویان برای پیشرفت انقلاب اسلامی/ بعد پژوهشی در دانشگاه بیرجند زیاد مطرح نیست
دبیر شورای تبیین موضع بسیج دانشجویی خراسان‌جنوبی با بیان این‌که بعد پژوهشی در دانشگاه بیرجند زیاد مطرح نیست گفت: در دانشگاه بیرجند بیشتر بحث مقاله مطرح است و این زیاد برای کشور ما مفید نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دانیال مدبرعزیزی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان‌جنوبی در گفت‌و‌گو با خاورستان، گفت: زنده نگه‌داشتن و گرامیداشتن روز دانشجو سبب هویت‌بخشی به دانشجویان می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دانیال مدبرعزیزی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان‌جنوبی در گفت‌و‌گو با , خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، گفت: زنده نگه‌داشتن و گرامیداشتن روز دانشجو سبب هویت‌بخشی به دانشجویان می‌شود.,

 

,

وی افزود: اصالت روز دانشجو برای ما بسیار اهمیت دارد و هنگامی که به گذشته و نقش دانشجو می‌اندیشیم متوجه می‌شویم دانشجو از اهمیت والایی برخوردار است.

,

 

,

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی اشاره‌ای به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص دانشجویان کرد و گفت: مقام معظم رهبری در سخنان خود همواره تأکید دارند که دانشجویان انقلابی هستند.

,

 

,

مدبرعزیزی افزود: شاید در بین دانشجویان جریان‌های مختلف وجود داشته باشند اما قالب آن این‌گونه است که دانشجویان انقلابی هستند، شاید تفاوت دیدگاه و نظر داشته باشند اما همه آن‌ها به فکر پیشرفت انقلاب اسلامی و این کشور هستند چراکه هنگامی که حرفی از شهدا و آرمان‌های انقلاب می‌شود با دید فراجناهی به آن می‌اندیشند.

,

 

,

وی با بیان این‌که دانشجو فقط کارش تحصیل نیست اظهار کرد: دانشجو تصمیم می‌گیرد کشور در چه جریان‌هایی قرار گیرد بنابراین اگر فقط دانشجو مشغول به درس باشد حالت خموده و منفعل پیدا خواهد کرد، دانشجو باید به مسائل روز کشور آگاه باشد و با توجه به شرایط بایستی موضع گیرد.

,

 

,

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی عنوان کرد: معمولا دانشجویانی که علاوه بر تحصیل فعالیت‌های دیگر نظیر فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی دارند مؤفق‌‎تر هستند چراکه این افراد بین مسئولان و مردم قرار می‌گیرند و فضا را درک می‌کنند و آینده‌ای روشن‌تر دارند.

,

 

,

مدبرعزیزی گریزی به سخنان مقام معظم رهبری زد و گفت: مقام معظم رهبری در جلسه‌ای که با دانشجویان داشتند تأکید کردند "سطح مطالبات دانشجویان نسبت به سال‌های گذشته بیشتر شده است"، دانشجویان کشور فعال هستند و درباره مسائل روز کشور تحلیل می‌کنند، فقط شاید به عرصه ظهور نمی‌رسانند.

,

 

,

وی با بیان این‌که دانشگاه بیرجند در بعد پژوهشی خوب عمل نکرده است گفت: بعد پژوهشی در دانشگاه بیرجند زیاد مطرح نیست، دانشگاه‌های تهران و امیرکبیر و امثال آن فرق می‌کند، در دانشگاه بیرجند بیشتر بحث مقاله مطرح است و این زیاد برای کشور ما مفید نیست.

,

 

,

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی عنوان کرد: نسل ما با نسل قبل دارای تفاوت‌هایی است، تفاوت بیشتر بحث شجاعت رفتاری است، دانشجویان امروزی به سبب درگیری با تکنولوژی و شبکه‌های اجتماعی کمی از در صحنه بودن آن‌ها کاسته شده و این خوب نیست چراکه در بعضی مواقع نیاز به موضع‌گیری است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه