اخبار داغ

آیین معارفه معاون فرماندار و بخشداران مرکزی و لوه گالیکش برگزار شد + تصاویر

آیین معارفه معاون فرماندار و بخشداران مرکزی و لوه گالیکش برگزار شد + تصاویر
پس از صدور احکام جداگانه استانداری گلستان؛ آیین معارفه معاون فرماندار و بخشداران مرکزی و لوه گالیکش برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ پیش از ظهر امروز پس صدور احکام جداگانه از سوی استاندار گلستان، آیین معارفه معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار و بخشداران مرکزی و لوه شهرستان گالیکش در سالن اجتماعات فرمانداری گالیکش برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیلکوه,

در این مراسم سید غلامرضا قاضوی به‌عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، اسماعیل طوسی به‌عنوان بخشدار بخش مرکزی و علی‌اکبر اعتمادی فر به‌عنوان بخشدار بخش لوه شهرستان گالیکش منصوب شدند.

,

nilkooh3229 1

, nilkooh3229 1,

امام‌جمعه گالیکش در این مراسم به روایتی از پیامبر گرامی اسلام اشاره کرد و گفت: خداوند متعال عزوجل برای هدایت انسان‌ها از دو حجت ظاهری که از انبیا الهی و اوصیا و ولی‌فقیه هستند و حجت باطنی که عقل است استفاده کرده است.

,

حجت‌الاسلام سید محمد دلبری با اشاره به مسائل دولت اسلامی در امور دنیایی گفت: دولت اسلامی در همه امور باید نسبت به مردم جوابگو و پاسخگو باشد.

,

وی افزود: اولین وظیفه دولت اسلامی پاسداری از قانون و دادرسی مظلوم است؛ قانون برای همه یکسان است؛ قانون و مر قانون را رعایت کنیم؛ عملکرد و مسئولیت باید تقویت ضعفا و منکوب کردن انسان‌های ظالم باشد.

,

حجت‌الاسلام دلبری حفظ وحدت امت را یکی دیگر وظایف دولت اسلامی عنوان کرد و گفت: عملکرد ما باید بر مبنای تقوا وحدت واقعی باشد. اگر مسئولی وحدت منطقه را به هم بزند بدرد خدمت کردن در نظام اسلامی نمی‌خورد.

,

امام‌جمعه گالیکش؛ حرکت در مسیر استقلال و امنیت، ارشاد و آموزش، تجهیز و تخصیص منابع مالی، عدالت اقتصادی، برقراری ثبات در بازار را ازجمله وظایف دولت اسلامی عنوان کرد.

,

وی تصریح کرد: امروزه اگر پشت میزهای خدمت نشسته‌ایم به خاطر خون مقدس شهدایی است که به‌نظام ما عظمت بخشیدند.

,

حجت‌الاسلام دلبری با اشاره به آیات و روایات گفت: باید در عزل و نصب‌ها بهترین افراد را انتخاب کنید؛ افرادی که ازنظر علم، کمالات، عقل، منطق، انقلابی بودن و ولایی بودن بهترین باشند. اگر کسی را مسئول گذاشتید ولی بهتر از آن در اونجا بود شما به خدا، پیامبر خدا و مردم خیانت کردید.

,

وی اظهار داشت: ائمه جمعه با همه مدیرانی که در کشور خدمت می‌کنند همراه هستند؛ روش مقام معظم رهبری به‌عنوان بهترین الگو برای ما و مسئولین است و باید در این مسیر حرکت کنیم.

,

امام‌جمعه گالیکش گفت: 40 سال از انقلاب اسلامی گذشته و دشمنان نمی‌خواستند ما جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را برگزار کنیم که به حمدالله دارد محقق می‌شود.

,

حجت‌الاسلام دلبری تأکید کرد: امروزه همه ما از رییس‌جمهور و مسئولین، اگر نعل به نعل طبق دستورات و فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت کردیم خودمان موفق هستیم و در تمام عرصه‌ها من‌جمله جنگ اقتصادی پیروز خواهیم شد. اما اگر از مسیر ولایت فاصله گرفتیم و هر کاری دوست داشتیم انجام دادیم نتیجه درست حاصل نخواهد شد.

,

وی با اشاره به برجام افزود: دولت‌مردان زحمت زیادی در مذاکرات هسته‌ای کشیدند اما چه نتیجه‌ای حاصل شد؛ اگر به حرف مقام معظم رهبری عمل می‌کردند الآن به این وضعیت گرفتار نبودیم.

,

nilkooh3229 1

, nilkooh3229 1,

معاون مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان نیز در این آیین گفت: استاندار گلستان در راستای بهبود و اصلاح مدیریت استان سیاست‌ها و برنامه‌های پروسه انتخاب مدیران را به حوزه معاونت سیاسی و دفتر سیاسی و انتخابات ابلاغ کرده است.

,

حمیدرضا چوبداری گفت: بر اساس طرح و برنامه‌ای از پیش تعیین‌شده در چارچوب‌های معلوم برای ورود به فضاهای نامعلوم و نامشخص گزینه‌های احتمالی فراخور شده و با توجه به تجربیات و تخصص‌هایی که داشتند با انجام مصاحبه‌های تخصص و امتیازدهی و شاخصه‌های مدنظر و محورهایی که از اسناد بالادستی استحصال کردیم به دوستانی رسیدیم که تعدادی از آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

,

وی افزود: در پروسه انتخاب مدیران به‌ویژه در وزارت کشور علاوه بر محورها و شاخصه‌های تخصصی یکسری ملاحظات سیاسی، اجتماعی، امنیتی و فرهنگی را در نظر می‌گیرند.

,

چوبداری تصریح کرد: مدعی نیستیم انتخابات و انتصاب‌های ما در همه حوزه‌ها 100 درصد مناسب و متناسب بوده اما مدعی هستیم همه تلاش و سعی خود را بکار بستیم که از قِبَل این انتصاب‌ها کمترین آسیب و بیشترین منافع حاصل شود.

,

معاون مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان گفت: فرمانداری و بخشداری به‌عنوان نماینده عالی دولت ناظر و هماهنگ‌کننده سایر ادارات و نهادها و بخشی از حوزه اجرای هستند؛ می‌بایست به قوانین و مقررات و جایگاه‌ها و شانیتی که برای افراد در سلسه‌مراتب نظام اداری کشور برایش تعریف‌شده مسلط باشد.

,

وی گفت: از بخشداری به‌عنوان یکی از حوزه‌های مؤثر و قابل‌اعتنا در توسعه و آبادانی شهرستان انتظار می‌رود وارد مسائل سیاسی نشوند و تمام هم‌وغم خود را معطوف طرح‌های هادی و بازوان اجرایی‌شان که شوراهای اسلامی و دهیاران کنند.

,

وی خطاب به معاون فرماندار و بخشداران گالیکش گفت: تنها چیزی که در شهرستان بدان نیازی نداریم تنش و بحران است. مسئولین در ادبیات و کلام خود تلاش کنند ضمن حفظ وحدت و شأن و جایگاه وزارت کشور از این ظرفیت‌ها استفاده کنند.

,

nilkooh3229 1

, nilkooh3229 1,

فرماندار گالیکش نیز در این مراسم گفت: انتخاب گزینه‌های جدید معاونت برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار و بخشداران مرکزی و لوه در این شهرستان را حاصل یک خرد جمعی، تصمیم مدیریتی و وحدت محور برشمرد.

,

حسین مایلی اظهار کرد: در انتخاب و انتصاب این سه نیروی جدید، تمامی شرایط لحاظ شد و بر همین اساس، اقبال مردمی، مصلحت شهرستان، مطالبات استاندار و نظرات نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی مدنظر قرار گرفت و نهایتاً در یک اجماع خوب، این سه عزیز معارفه شدند.

,

وی افزود: بامطالعه سوابق و تجربیات این سه نفر و حسن عملکردشان، امید است منشأ امور خیر و خدمات صادقانه و پویا به مردم و شهروندان این شهرستان شوند و در این راه تمام تلاش و توان خود را بکار گیرند.

,

فرماندار گالیکش تصریح کرد: توفیق خدمت به مردم فرصتی بس بزرگ است، که نباید از لحظه‌لحظه آن غافل شد. بلکه برای حصول اعتماد و جلب رضایت‌مندی مردم، در هر مقام و منصبی با در نظر گرفتن خدا و خلق خدا و عبادت دانستن خدمتگزاری، خالصانه گام برداشت.

,

گفتنی است در پایان به‌پاس تلاش‌های هفت‌ماهه کمال ابراهیمی نماینده فرماندار در بخشداری مرکزی گالیکش، از وی تجلیل و حکم انتصاب معاون فرماندار و بخشداران لوه و گالیکش تقدیم شد.

,

nilkooh3229 1

, nilkooh3229 1,

nilkooh3229 1

, nilkooh3229 1,

nilkooh3229 1

, nilkooh3229 1,

nilkooh3229 1

, nilkooh3229 1,

nilkooh3229 1

, nilkooh3229 1,

nilkooh3229 1

, nilkooh3229 1,

nilkooh3229 1

, nilkooh3229 1,

nilkooh3229 1

, nilkooh3229 1,

nilkooh3229 1

, nilkooh3229 1,

nilkooh3229 1

, nilkooh3229 1,

nilkooh3229 1

, nilkooh3229 1,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه