اخبار داغ

با حضور مسئولان شهرستان و استانی صورت گرفت؛

افتتاح طرح جامع خدمات شهری خلیل آباد

افتتاح طرح جامع خدمات شهری خلیل آباد
شهردار خلیل آباد در آیین افتتاحیه طرح جامع خدمات شهری، گفت: شهرداری خلیل آباد در آینده ای نه چندان دور تمام خدمات خود را به صورت مجازی و هوشمند انجام خواهد داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، هادی گوهریان، ظهر امروز در آیین افتتاحیه طرح جامع خدمات شهری که با حضور مسئولان شهرستانی و استانی برگزار شد، اظهار داشت: در بخش فیزیکی و خدمات شهر این طرح شاهد افتتاح مینی بوس رانی خلیل آباد و حومه خواهیم بود و ارتباط ده روستای اطراف با شهر با کمترین هزینه برقرار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: سازمان شهرداری ها و دهیاری قول داده اند که بعد از راه اندازی این طرح هر خطی که نیاز باشد نسبت به ارتقاء و افزایش ناوگان آن اقدام کنند.

,

شهردار خلیل آباد تصریح کرد: بحث جمع آوری زباله به سمت نهادینه شدن و برداشت زباله از باکس ها پیش می رود که در مرحله اول حدود 120 میلیون تومان باکس زباله خریداری شده و فرایند جمع آوری زباله از امروزی تکمیل و اجرایی خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه نخاله های ساختمانی یکی از دغدغه های همشهریان بود که از امروز برطرف خواهد شد، اذعان کرد: دستگاه اسکیب لودری تهیه و به ناوگان شهری اضافه می شود و بحث پسماند این موضوع را در دستور کار خواهیم داشت.

,

گوهریان همچنین در ادامه عنوان کرد: روال اجرایی بخش بعدی طرح خدمات شهری که واگذاری خدمات شهرداری به بخش های خصوصی و پیشخوان های دولت است از ابتدای ماه آینده قطعی خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه روند طولانی خدمات دهی به افرادی که به شهرداری مراجعه می کردند رخ می داد که بخش جامع خدمات شهرداری پیش زمینه اجرای طرح شهر هوشمند خواهد بود، تشریح کرد: طبق برنامه ریزی که انجام شده پاسخ گویی به مراجعات اگر مشکل اداری نداشته باشد حداکثر ظرف مدت سه روز انجام می شود.

,

این مقام مسئول ابراز کرد: چند ماهی است که بحث ممیزی املاک شهری در دستور کار قرار گرفته است و برنامه های لازم به منظور پیش بردن سیستم شهر خلیل آباد به سمت GIS و مدیریت هوشمند صورت گرفته است.

,

وی با تاکید بر اینکه شهرداری خلیل آباد در آینده ای نه چندان دور تمام خدمات خود را به صورت مجازی و هوشمند انجام خواهد داد، اظهار کرد: طرح ورودی خلیل آباد از سمت دهنو هفته گذشته در استانداری مصوب شد و میدانی  در محل زیرگذر احداث خواهد شد و تمام فضایی نظیر بلوار معلم احداث خواهد شد.

,

گوهریان با بیان اینکه افتتاح ستاد بازآفرینی شهر خلیل آباد مورد دیگری است که کلید خواهد خورد، افزود: طرح بازآفرینی شهر خلیل آباد به نحوی تدوین می شود که به عنوان یک طرح ویژه و تنها ستاد بازآفرینی شهری باشد که در کشور اجرا خواهد شد.

,

 

,

توسعه و پیشرفت بدون همراهی مردم و مدیران امکانپذیر نیست

, توسعه و پیشرفت بدون همراهی مردم و مدیران امکانپذیر نیست,

مجتبی شاکری در این مراسم با بیان اینکه مدیریت شهری بسیار سخت و دشوار است و جز با همکاری و همراهی و همدلی ، توسعه شهر را شاهد نخواهیم بود، اظهار داشت: امروزه حس همدلی به خوبی در شهرستان خلیل آباد فراهم شده است و به دنبال برطرف کردن خلأهای موجود هستند.

,

وی با تاکید بر اینکه در این مسیر سخت نیازمند همراهی مردم هستیم و توسعه بدون همراهی مردم رخ نخواهد داد، خاطرنشان کرد: مبلمان شهری زیبا و شهری توسعه یافته و پیشرفته بدون همراهی مردم و مدیران امکان پذیر نیست.

,

فرماندار خلیل آباد در پایان خاطرنشان کرد: شهرستان خلیل آباد در کنار ظرفیت ممتازی که دارد می تواند از ظرفیت گردشگری استفاده کند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه