اخبار داغ

رئیس بسیج رسانه استان کرمان عنوان کرد؛

شناسایی ۱۱۸ نفر شهید رسانه و تبلیغات در لشکر ۴۱ ثارالله کرمان/ اولین نشست سالانه بسیج رسانه در ۲۱ آذر ماه

شناسایی ۱۱۸ نفر شهید رسانه و تبلیغات در لشکر ۴۱ ثارالله کرمان/ اولین نشست سالانه بسیج رسانه در ۲۱ آذر ماه
رئیس بسیج رسانه از شناسایی ۱۱۸ نفر شهید رسانه و تبلیغات لشکر ۴۱ ثارالله و برگزاری یادواره این شهیدان در بهمن ماه سال جاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ مرتضی کارآموزیان رئیس بسیج رسانه استان کرمان ظهر امروز در نشست نقد و تبادل نظر با رسانه های استان کرمان از برگزاری یادواره شهدای رسانه استان در بهمن ماه خبر داد و گفت: تاکنون نزدیک به ۱۱۸ نفر شهید رسانه و تبلیغات در لشکر ۴۱ ثارالله شناسایی شده که ۹۰ نفر آنان متعلق به شهر کرمان است که برخی از آنان دارای کرامات فراوانی هستند و  هم اکنون در حال شناسایی خانواده آنها هستیم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان؛,

وی با اشاره به برگزاری کنگره ۶هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان در اسفندماه امسال گفت: برنامه هایی شامل بازی رایانه ای، طراحی سایت و انیمیشن های خاص، در قالب ۲ کمیته اطلاع رسانی و فضای مجازی برای این کنگره تدارک دیده شده است.

,

رئیس بسیج رسانه استان کرمان همچنین از ایحاد کمیته های اندیشه ورز، سیاسی، اجتماعی، اقتصاد، فرهنگی، مطالبه گری و فضای مجازی خبر داد و اذعان داشت: علاقمندان عضو بسیج رسانه می توانند در هر کدام از این کمیته ها ثبت نام نموده و مشغول به فعالیت شوند.
وی از برگزاری  نشست سالانه بسیج رسانه خبر داد و بیان داشت: اولین نشست در ۲۱ آذرماه با حضور اساتید مطرح و طراز اول کشوری همچون استاد “سید بشیر حسینی” برگزار خواهد شد.

,
,

کارآموزیان به برگزاری جشنواره رسانه های برتر استان کرمان تحت عنوان “جشنواره ابوذر” اشاره کرد و عنوان کرد: از ابتدای امسال فراخوان داده شده و اکثر رسانه ها آثار خود را ارسال نموده که داوری آن نیز ۸۰ درصد انجام شده است.

,

وی تصریح کرد: جشنواره ابوذر همزمان با یادواره شهدای رسانه در بهمن ماه برگزار خواهد شد.

,

کارآموزیان، برگزاری همایش علمی تحت عنوان “نقش رسانه های نوین در شکل دهی نمادهای اجتماعی و اقتصادی ” را از دیگر برنامه های بسیج رسانه عنوان کرد.

,

وی گفت : بزودی اردوهای جهادی و بازدید رسانه ها از دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهل سال برگزار خواهد شد.

,

رئیس بسیج رسانه همچنین از “طرح شهید ارغوانی” تحت عنوان “پیوند رسانه و صنعت” خبر داد.

,

کارآموزیان گفت: قرار است بزودی سانس های والیبال برای آقایان و خانم ها ، شنا و تیراندازی مختص خانم ها به شرط به حد نصاب رسیدن از طرف بسیج رسانه برگزار شود.

,

وی به طرح ” ایران یار” اشاره کرد و افزود: این طرح با همکاری بسیج رسانه، بسیج دانش آموزی و قشر کارگری با برگزاری دلنوشته، انشاءو نقاشی در بین فرزندان رسانه با موضوع حمایت از کالای ایرانی برگزار خواهد شد.

,

کارآموزیان در انتها از برگزیدگان اولین گردهمایی فعالان فضای مجازی علی الخصوص تیم انیمیشن کرمان که حائز رتبه برتر کشوری شده بود تقدیر و تشکر به عمل آورد.

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه