اخبار داغ

مطالبه مهم مردم از مسئولان:

داغ فرزندان بر دل خانواده ها در جاده سرفاریاب به یاسوج/ضرورت ایمن سازی جاده ها+تصاویر

داغ فرزندان بر دل خانواده ها در جاده سرفاریاب به یاسوج/ضرورت ایمن سازی جاده ها+تصاویر
تصادفات جاده ای شاید از دلخراش ترین حوادثی است که باعث داغدار نمودن بسیاری از خانواده می شود لذا مسئولان باید نسبت به استاندار سازی و ایمن سازی جاده اقدامات لازم را بعمل بیاورند تا کمتر شاهد داغ عزیزانمان در جاده ها باشیم البته خانواده ها نیز در رانندگی باید به قوانین راهنمایی و رانندگی نیز احترام بگذارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، استان کهگیلویه وبویراحمد از جمله استان های است که به علت توپوگرافی خاص خود در دامنه رشته کوه های زاگرس قرارگرفته است که همین کوهستانی بودن باعث شده است تا عملیات راه سازی در این استان چندین سال به طول انجامد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده,

 

,
---
, , ---,

 

,

کوهستانی بودن بیشتر محورهای ارتباطی در شهرستان های این استان باعث شده است تا میسر راه سازی نیز با توجه به شرایط خاص طراحی و اجرا شود که متاسفانه این موقعیت خاص و عدم استاندار سازی باعث شده است تا روزانه تصادفات جانی و مالی زیادی در محورهای مختلف این استان صورت پذیرد.

,

 

,
---
, , ---,

 

,

این حوادث گاهی چنان تلخ و زیان بار است که تمام اعضای یک خانواده در این مسیر کوهستانی به راحتی جان خود را از دست می دهند و ایل و طایفه ای را برای همیشه داغدار می کنند که آثار روحی و روانی آن شاید تا سال ها بر جامعه حاک شود.

,

 

,
---
, , ---,
---
, , ---,

 

,

محور ارتباطی دهدشت، سرفاریاب و یاسوج یکی از محورهای است که علاوه بر کاهش مسیر دهدشت به یاسوج دارای مسیر کوهستانی و گاهاً در فصل زمستان نیز صعب العبور است که این مسیر تا کنون باعث وقوع هزاران تصادف جانی و خسارتی در این محور شده است.

,

عدم استاندارد سازی این محور باعث شده است روزانه تصادفات زیادی صورت گیرد به طوری که نیروهای اورژانس115 در لحظه آماده حضور و نجات مردم در تصادفات هستند به طوری که در این هفته بیش از 10ماموریت امداد و نجات داشتند که متاسفانه سه نفر فوتی به همراه داشته است.

,

وجود پیچ های خطرناک و سراشیبی ها و سرازیری های بسیار و غیره ایمن باعث شده است تا آمار سوانح جاده ای در این محور به نسبت سایر جاده های استان بیشتر شود که لازم است مسئولان راهدای و راه و شهرسازی نسبت به ایمن سازی این محور اقدامات لازم را هرچه سریعتر اعمال نمایند تا دیگر شاهد داغ فرزند بر دل مادر، پدر بر دل فرزند و خانواده بر طایفه و ایل نبوده و خاطره سفر خوش را در ذهن همه تجلی سازیم.

,

انتهای پیام

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه