اخبار داغ

معاون جمعیت هلال احمر استان کرمان خبر داد؛

کسب مقام برتر پسران کانون جوانان هلال احمر انار در مسابقات رفاقت مهر

کسب مقام برتر پسران کانون جوانان هلال احمر انار در مسابقات رفاقت مهر
معاون جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: پسران کانون جوانان انار در مرحله کشوری بیست و نهمین دوره مسابقات فرهنگی امدادی رفاقت مهر مقام برتر را کسب کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛علیزاده  معاون امور جوانان استان کرمان گفت : برگزاری مسابقات رفاقت مهر در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر سابقه طولانی دارد و یکی از برنامه های متنوع، جذاب، موثر و نشاط آوری است که بسیاری از اعضا بخشی از قابلیت ها و مهارت های خود را در این رقابت ها به نمایش می گذارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

علیزاده افزود: ایجاد زمینه های دوستی و مهربانی بین اعضا، پرورش روحیه ی کار گروهی، تعامل، همدلی از اهداف مهم این رقابت دانست .
وی افزود:توجه به اصل کانون محوری و تکریم شخصیت اعضا و جلب مشارکت، همکاری آگاهانه و فعال اعضا و مربیان از سیاست های برگزاری مسابقات فرهنگی و امدادی رقات مهر در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر است.

,
,

علیزاده در ادامه با اشاره به برتری اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان در بیست و نهمین دوره مسابقات رفاقت مهر در سال جاری بیان کرد: تیم کانون جوانان پسران شهرستان انار نماینده استان در این رقابت ها با کسب حد نصاب امتیاز ها، توانست در گروه دوستی و مهروز به مقام برتر کشوری نائل آید.

,

وی افزود: نمایندگان استان کرمان با کسب امتیازهای بالا در آیتم های مختلف موفق به کسب مقام برتر تیمی شدند و به عنوان یکی از سه تیم برتر رقابت ها معرفی شدند.

,

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به برگزاری مسابقات جانبی در حاشیه برگزاری این رقابت ها بیان کرد: اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان در مسابقات جانبی نیز موفق به کسب مقام برتر شدند.

,

گفتنی است، مرحله کشوری بیست و نهمین دوره مسابقات فرهنگی امدادی رفاقت مهر به میزبانی استان یزد در گروه پسران از روز شنبه مورخ ۱۰ آذرماه جاری به مدت پنج روز برگزار شد.

,

, , , , ,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه