اخبار داغ

آنچه در خطبه های نمازجمعه استان مطرح شد:

کلید سعادت این کشور در دست معلم و دانشجو است/غرب دنبال تضعیف و نابودی صنعت موشکی ایران است

کلید سعادت این کشور در دست معلم و دانشجو است/غرب دنبال تضعیف و نابودی صنعت موشکی ایران است
آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ار صبح زاگرس؛ ظهر امروز آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس؛,
,

 

,

خطیب موقت شهر یاسوج: کلید سعادت این کشور در دست معلم و دانشجو است/غرب دنبال تضعیف و نابودی صنعت موشکی ایران است

, خطیب موقت شهر یاسوج:, کلید سعادت این کشور در دست معلم و دانشجو است/غرب دنبال تضعیف و نابودی صنعت موشکی ایران است,

 

,

حجت الاسلام خاضع خطیب نماز جمعه این هفته شهر یاسوج در خطبه اول گفت: همه شما برادران و خواهران نماز گزار را به تقوا الهی و ذکر و یاد پرودگار توصیه می کنم.

,


وی گفت: نماز جمعه علاوه بر اجتماع مردم در آن، به سفارش به تقوای الهی لازم است لذا در این خطبه از جملات ائمه اطهار استفاده کنیم  که توشه راه مان باشد.

,
,


خطیب نماز جمعه یاسوج گفت: خطبه متین از خطبه های امام علی(ع) است که بسیار مشهور بوده و این خطبه دارای فرازهایی است ازجمله: زمانی که خدا سبحان و منزه و والا انسان ها را آفرید و درحالی خلق کرد که از اطاعاتشان و معصیت آنان ایمن بود، چون نه عصیان و گناه گناهکاران زیان و نه اطاعت بندگان اجری به او می رساند، خداوند هیچ احتیاجی به عبادت انسان ها ها ندارد اما انسان را مکلف به اطاعات از دستوراتی کرده تا به سعادت برسد.

,
,


وی با بیان سخنی از امام علی(ع) گفت: متقین راست گفتار هستند و گفتاری درست و نیکو دارند و اگر میخواهید بدانید رستگار هستید به این موارد توجه کنید: اول کسانی که در پوشش میانه روی باشند یعنی اگر کسی میانه رو نباشد دچار تنگ دستی خواهد شد، دوم کسانیکه متواضعانه راه می روند و در قرآن آمده که بر روی زمین با تکبر راه نرو یعنی انسان به چه مینازی، ویژگی سوم افراد با تقوا این است که از محرمات چشم پوشی می کنند هم مردان و هم زنان، صفت دیگر متقین این است که گوش های آنها تنها وقف علم نافع است و از شنیدن حتی علوم غیر واجب خودداری می کنند چه برسد به دروغ ها و موسیقی های لهو و لعب.

,
,



خاضع افزود: اگر تهمت در جامعه رواج دارد به خاطر این است که گوش شنوایی در جامعه وجود دارد،

,
,
,

 

,


وی در ادامه بیان کرد: تقوا در انسان ها به گونه است که خداوند را بزرگ می بینند و در جانشان به گونه ای نهادینه شده که خدا را بزرگ تر از هر چیز می بینند و اگر کسی اینگونه باشد دیگر آمریکا را کدخدا نمی داند، کلمه خداوند است که برتر و حکیم و غالب و حکمت است.

,
,



خطبیب موقت جمعه یاسوج در ادامه در خطبه دوم بیان کرد: امروز 16 آذر روز دانشجو است و در کودتای ننگین 22 مرداد 1332 و کودتای انگلیسی پهلوی اول سرنگون شد و شاه متوالی شده بود که دوباره بازگشت و این کودتا حاصل اعتماد به آمریکا و بی توجهی مردم از دولت ملی بود، چرا که این دولت چشم امیدش به آمریکا بود، حدود چهار ماه از این کودتا که گذشت انحرافات زیادی به وجود آمد که بازگشت استعمار انگلیس و رضاخان بود .

,
,
,

 

,

حجت الاسلام خاضه ادامه داد: بعد از این چهار ماه، جنبش دانشجویی برای مقابله به آمریکا قیام کرد و این اعتراضات باعث شد که این رژیم تعدادی از جوانان را بخاطر رئیس جمهور معاند آمریکا شهید و زخمی کنند، این دانشجویان مخالف با زورگویی بودند و خواستار استقلا بود، یکی از شاخصه های دانشجو مبارزه با آمریکا است اما متاسفانه می بینیم که جریان های رسانه ای و فرهنگی که در داخل و خارج از کشور فعالیت دارند، کلیه این فعالیت را به نفع حوادث غرب گرا مصادره می کنند.

,

 

,


وی با بیان اینکه جنبش دانشجویی باید مقابله کنند و باید از آسیب های که این تشکل را تهدید میکند مراقبت کنند، گفت: کلید سعادت این کشور در دست معلم و دانشجو است، رهبر انقلاب می گوید که این جنبش ضد استکبار و ضد استعمار است، در هفته گذشته اجلاس سراسری نماز برگزار شد و رهبری پیام ارزشمندی صادر کردند که یک از محورهای این پیام ادای صحیح نماز در جامعه بود که نتیجه عملی نماز این است که از ناهنجاری های اجتماعی و فردی جلوگیری کند و اگر این نماز در جامعه نهادینه شود منکرات در جامعه از بین خواهد رفت.

,
,

 

,





حجت الاسلام خاضه گفت:ازجمله جنایت های بوش پدر که مدتی پیش به دک واصل شد، حمله به ناو هواپیمابر مسافربری ایران بود و زمانی که این جنایت را مرتکب شد اعلام کردند که از طرف آمریکا عذر خواهی نخواهم کرد و علاوه بر این مدال افتخار به ناخدای آن کشتی دادند.

,
,
,
,
,

 

,


وی افزود: چهار سال است که رژیم جعلی سعودی بر مردم یمن ظلم میکند و هیچ کدام از سازمان های  حمایتی در دنیا با این حرکت مقابله نمی کند و بیش از 85 هزار کودک یمنی بر اثر گرسنگی از بین رفته است.

,
,

 

,


وی گفت: این هفته که هفته حقوق بشر است هیچ سازمان جهانی حرکتی نکرده است اما ملت یمن با استقامت و پایمرد حضور خود باعث شده که متجاوزان با اهداف خود نرسند، هدف سعودی ها این است که حزب الله دیگری در یمن ایجاد نشود، از اهداف دیگر، فروش سلاح های آمریکایی و غربی است و توسط کشورهای اسلامی میلیاردها سلاح از کشورهای غربی خریداری شده است که با همین اسلحه ها مسلمان را می کشند و این جای تاسف برای حکام پوسیده سعودی دارد، نکته جالب تر این است که جامعه جهانی اروپا و آمریکا در هفته گذشته جنجالی را علیه آزمایش موشکی ایران به راه انداختند و آن را ناقض قطع نامه 2231 دانستند این درحالی است که ایران این قطع نامه را هرگز قبول نداشته و ندارد،

,
,

 

,

حجت الاسلام خاضع افزود: غرب دنبال تضعیف و نابودی صنعت موشکی ایران است و می خواهد که ایران به یمن، لبنان و با سوریه ای دیگر تبدیل کند و مسلما توان موشکی ایران خار چشم آنان شده است، اگر توان موشک ایران نبود هر کدام از کشورها جرات داشت که علیه ایران اقدام کند، در زمان جنگ ما نه تنها موشکی نداشتیم بلکه مانع از دسترسی ما به سیم خاردار می شدند و تلاش دارند که ایران را منزوی کنند که انتظار داریم از دولت مردان و دستگاه دیپلماسی وزارت خارجه تا در برابر این زیاده خواهی ها بایستند.

,

********************

, ********************,
امام جمعه لنده: دانشجویان 65سال پیش به بی اعتمادی امریکا پی بردند ولی امروز عده ای دل به نجات امریکا بستند
, امام جمعه لنده:, دانشجویان 65سال پیش به بی اعتمادی امریکا پی بردند ولی امروز عده ای دل به نجات امریکا بستند , دانشجویان 65سال پیش به بی اعتمادی امریکا پی بردند ولی امروز عده ای دل به نجات امریکا بستند ,
 
,
 
,

حجت الاسلام سیدهدایت محمودی اصل در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان لنده با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و با اشاره روز دانشجو گفت: شانزدهم آذرماه که در تقویم کشور ما به نام روز دانشجو نامگذاری شده به یاد ۳ شهیدی که معترض بودند در سال ۳۲ به سفر معاون رئیس جمهور آمریکا به ایران و معترض بودند به برقراری ارتباط مجدد بین ایران و بریتانیا که در دانشگاه تهران اتفاق افتاد و وقتی که دیدند پلیس داره بدون مجوز حمله میکنه به دانشکده و تعدادی را شهید و زخمی به آنها فرصت خوبی برای مقابله با این تعرض پیداکرده و مقابله کردند.

,

 

,

وی افزود: پاسداشت یاد دانشجویان و شهدای دیگری که در سال‌های بعد به خاطر دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی به شهادت رسیدند یک وظیفه است.

,

امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: توجه بیشتری به مطالبات این قشر تأثیرگذار در جامعه اسلامی تعالی و پیشرفت کشور و حرکت در راستای تحقق اهداف نظام برنامه‌ریزی باید بیشتر شود و اقدام‌های مناسب صورت بگیرد.

,

وی تاکیدکرد:  اما اینکه چرا دانشجویان سال ۳۲ به سفر معاون رئیس جمهور آمریکا معترض بودن باید اشاره به کنند ورود آمریکا به ایران در زمان مصدق و با یک احساس حسن نیت به خاطر اینکه مردم ایران از شهریور ۱۳۲۰ تنفس زیادی پیدا کرده بودند از انگلیس و شوروی همین دولت مصدق احساس می‌کرد آمریکا میتواند کمک کند و لذا از طرف آمریکایی‌ها که همه ما میدانیم که هیچ اعتمادی به امریکا نیست از در دوستی وارد شد.

,

وی گفت: نگاه به نیروهای خارجی و امید داشتن برای پیشرفت کشور و تامین نیاز کشور بیانگر چیست؟ تجربه شده که نگرش خارجی آمریکا بیش از۶۵ سال گذشته که ملت ایران به خوبی به بد عهدی آن پی برده اند.

,

خطیب جمعه لنده گفت: جالب اینکه این موضوع رو ضرورت بی اعتمادی به آمریکا را دانشجویان ۶۵ سال پیش فهمیدم اما هنوز که چهار دهه از عمر انقلاب گذشته هستند کسانی که بین ما هنوز به نجات  آمریکا دل خوش کرده اند.

,

محمودی اصل تاکیدکرد: در حالی که همه میدانیم چالش اساسی حوزه کشور ضعف مدیریت و نظارت است که ربطی به بیرون ندارد و  آمریکا هم که دشمن ماست نه تنها به ما کمک نمی کند بلکه خیلی هم از اینکه مردم ایران به سختی بیفتد خوشحال می شود و استقبال می کند.

,

وی تاکیدکرد: امریکا د راین سال ها نه تنها به ما کمک نکرد بلکه به دنبال رویایی نظامی و تبلیغاتی و فرهنگی همیشه این ملت ایران و نظام ایران بودند که اقتدار و عزت ملت ایران در طول چهل سال گذشته باعث شد علی‌رغم اینکه می‌خواستند ما را عقب نگه دارند امروز اقتدار نظامی و دفاعی و منطقه ای ما در ابعاد مختلف با ۴۰ سال گذشته اصلا قابل قیاس نیست این جریانات گذشته تاریخی رو همیشه ما بایستی تحلیل کنیم تا یک راهبرد شفاف از آنها داشته باشیم.

,

محمودی اصل گفت: مشکلی که هم اکنون با بعضی افراد داریم مشکل بینشی است که گروهی نگاه به خارج دارند ولی ما نگاه ما به درون کشور است چرا  که مقام معظم رهبری سال‌هاست بر این نگاه پافشاری می‌کنید استفاده از ظرفیت‌های عظیم داخلی بهبود وضعیت اقتصادی است.

,

امام جمعه لنده گفت: برخی نگاهشان به پیروزی ما روز به روز به لطف خدا با وجود همه کشورها در حال پیشرفت هستیم  اما در مقابل، آمریکا در حال افول است.

,

وی گفت: آمریکا هرگز اقتدار سال‌های گذشته خود را در دنیا ندارد حتی در دیپلماسی عمومی شکست خورده، مصاحبه ها رو با مردم کشورهای مختلف در خصوص آمریکا بشنوید چنان ضعیف شده است  که یاران و هم‌پیمانان او نیز چندان از وی اطاعت  نمی کنند .

,

خطیب نماز جمعه این هفته لنده گفت: امروز ایران در منطقه در دنیا حرف برای گفتن دارد که همی مسئله خودش نشان دهنده پیروزی است.

,

 محمودی اصل گفت: در محیط دانشگاه های ما بایستی دانشجویان متخصص و متعهد و زمینه‌ساز تحقق پیشرفت کشور تربیت شوند تا به مطالبه گری بپردازند و این روز را به همه آنان تبریک عرض می کنیم و امیدواریم که دانشجویانی که وظیفه خودشان باید بدون کسب توانمندی‌های لازم را در حوزه علمی و مدیریتی که ان شاءالله بتوانند برای پیشرفت کشور و تداوم حیات انقلاب موثر باشد.

,

وی در ادامه با محکوم کردن حادثه تروریستی چابهار گفت: حادثه تروریستی را شنیدیم در چابهار متاثر شدیم که البته تجربه اول ماست چون مردم ما قربانی تروریسم هستیم و دشمنان هرگز دست از دشمنی با ما بر نخواهد داشت ولی لازم است مراقبت بیشتری صورت گیرد.

,

خطیب جمعه لنده گفتک هدف دشمن ضربه زدن به توجه ویژه سرمایه گذاری در منطقه چابهار است که میلیارد ها تومان توسط سرمایه گذاران در این منطقه صورت  گرفته است که لازم است مسئولان در این زمینیه بیشتر مراقبت نمایند.

,

وی گفت: امیدواریم این بار هم نیروهای مسلح ما به موقع و با تمام توان پاسخ این جسارت حیوانات مقدس نما را بدهد و در ادامه با مراقبت بیشتر اجازه وقوع چنین حوادثی رو به تروریست هادر منطقه ندهند.

,

امام جمعه لنده گفت: امسال نیز اجلاسیه کشوری نماز برگزار شد و مطابق سنوات گذشته رهبر بزرگوار انقلاب امام المسلمین پیام می دهند که پیام ایشان کارشناسی شده است که بخش مهمی از گرفتاری ها و آلودگی ها بر اثر عدم توجه به نماز در جامعه است.

,

********************

, ********************,

امام جمعه موقت گچساران: روز دانشجو نمادی است برای مبارزه در مقابل استکبار و نیز درس بزرگی برای دانشگاه و دانشجویان ما خواهد بود.

, امام جمعه موقت گچساران:, روز دانشجو نمادی است برای مبارزه در مقابل استکبار و نیز درس بزرگی برای دانشگاه و دانشجویان ما خواهد بود.,

 

,

حجت السلام علیرضا صفایی ،امام جمعه موقت گچساران در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به 16آذرماه و روز دانشجو گفت:دانشگاه و دانشجو قلب تپنده هر کشوری است و علم ،دانش و اخلاق می تواند از دانشگاه سرازیرشود.

,

 

,


وی افزود:رشد هر جامعه از نظر علم و فناوری وابسته به پیشرفت دانشگاه و دانشجو است ،مسئله علم و دانش کار بسیار با ارزشی است ؛در دوران رژیم پهلوی در چنین روزی عده ای از دانشجویان عدالت خواه و استکبار ستیز در مقابل ظلم و ستم ایستادندو به شهادت رسیدند.

,
,

 

,


امام جمعه موقت گچساران اظهارکرد: "نیکسون" معاون رئیس جمهور آمریکا بعد از داستان کودتای 28مرداد به ایران آمد تا زمینه را مجدد برای مقاصد خودشان فراهم کنند ،اما دانشجویانی همچون شریعت،قندچی و بزرگ نیا به پا خواستند و مقاومت را شروع و در مقابل آمریکا قد علم کردندو به مقام والای شهادت نیز نائل آمدند.

,
,

 

,


صفایی افزود:روز دانشجو نمادی است برای مبارزه در مقابل استکبار و نیز درس بزرگی برای دانشگاه و دانشجویان ما خواهد بود، دانشجویان ما باید این عدالت خواهی و استکبار ستیزی را سرلوحه کارشان قرار دهند و دانشگاه و دانشجو باید بیدار باشند و دولت هم باید زمینه را برای  رشد و پیشرفت علمی چنین دانشجویانی فراهم کنند.

,
,

 

,


وی درادامه با اشاره به معرفی رژیم عراق به عنوان متجاوز از سوی سازمان ملل در سال 1370 گفت:رژیم بعث عراق 8سال جنگ را براین ملت تحمیل کردند و جمهوری اسلامی از آن روری که شکل گرفت تا به امروز دست تجاوز به سوی هیچ کشوری بلند نکرده است.

,
,

 

,


خطیب جمعه گچساران تصریح کرد:آن روزی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید دشمنان انقلاب هم برای از بین بردن این انقلاب تلاش ها و نقشه ها کشیدند، اما همچنان ناکام ماندند و آرزوهایشان را به گور بردند؛امروز جمهوری اسلامی 40سال با افتخار مقاومت کرده است و درتمام عالم با عزت می درخشد.

,
,

 

,


صفایی درادامه گفت:این 8سال جنگ تحمیلی با آن همه رشادت ها و جانفشانی ها به پایان رسید و هنوز عده ای از این عزیزان در خانه ها و بیمارستان ها با آن همه آثار جنگ مخرب، می سوزند و می سازند درحالی که به فرموده حضرت امام راحل جنگ یک نعمت بود که از برکات این جنگ امروز نظام اسلامی به پیشرفت های بزرگی در عرصه های مختلف رسیده است.

,
,

 

,


وی تصریح کرد:انقلاب همچنان به پشتوانه این ملت به پیش می رود و باید به روح و روان همه شهیدان انقلاب اسلامی و روح بزرگ حضرت امام راحل  درود ، سلام و صلوات فرستاد، باید تلاش کرد و به خانواده های شهداء، جانبازان و ایثارگران رسیدگی کرد و به طور شایسته در سرلوحه کار خدمتگذاران به نظام اسلامی قرار بگیرد.

,
,

 

,


امام جمعه موقت گچساران درادامه با اشاره به روز جهانی حقوق بشر گفت:همه باید حقوق بشر را گرامی بدارند و اما انسان هایی که دریمن کشته می شوند آیا بشر نیستند؟!اگر در نقطه ای از اروپا یک یهودی ویا یک مسیحی کشته شود همه پیام تسلیت می دهند و ابراز نگرانی می کنند؛ اما چند سالی است که مردم مظلوم یمن مظلومانه به خاک و خون کشیده می شوند اما انگارخبری در دنیا نیست.

,
,

 

,


صفایی تصریح کرد:مدعیانی که امروز سردمدار دفاع از حقوق بشر هستند،آیا نمی بینند!که در یمن چه خبر است؟،ائتلاف آمریکایی ،اسرائیلی و سعودی در راس همه این جنایت ها قرار دارند که ان شاءالله آنروز خواهد رسید که آه و ناله مظلوم کار خودش را خواهد کرد و ریشه ظالم را از بیخ و بن خواهد کند.

,
,

 

,


وی درادامه با اشاره به سالروز شهادت آیت الهع دستغیب شیرازی توسط منافقین در سال 60گفت:همان مدعیانی که مدافع حقوق بشر هستند به این عارف و شخصیت برجسته اخلاق هم رحم نکردند و امروز هم این کوردلان منافق در چابهار ودست به حملات تروریستی می زنند و منافقانه عده ای را به شهادت می رسانند.

,
,

 

,


امام جمعه موقت گچساران گفت:اسکتبار جهانی توان مقابله به این انقلاب بزرگ را ندارد، لذا از پشت به این انقلاب ضربه می زنند وآنهم در مکان های مختلف که دعا  می کنیم که خداوند ریشه این دشمنان انقلاب و اسلام را از بیخ و بن برکند.

,
,

 

,


وی درادامه با اشره به اجلاسیه سراسری نماز که درسمنان برگزار شد،گفت: مقام معظم رهبری بیانیه ای به این اجلاسیه فرستادند که دربخشی  فرمودند: آموزش و پرورش می تواند در این عرصه از اثرگذارترین ها باشد ومدارس را مزین به نماز خوانی نوجوانان کنید واین برترین تضمین برای سلامتی جامعه آینده است".

,
,

 

,


صفایی درادامه گفت:مسئله دیگر رسیدگی به مشکلات مردم است و متاسفانه هرچه جلوتر می رویم مردم منتظرند که اقدامی شود ، کاری صورت گیرد و جلوی مشکلات و گرانی ها گرفته شود اما باز هر روز شاهد این همه مشکلات هستیم.

,
,

 

,


 وی افزود:می شنویم که مردم باید خودشان را برای کارت سوخت اماده کنند!که اگر بنا شود که سوخت باز هم گران شود دوباره همه چیز هم گران خواهد شد، اینقدر فشار به گرده های ملت نیاورید، چقدر ملت تحمل داشته باشد ، تحمل هم حدی داردو واقعا جای نگرانی است.

,
,

 

,


صفایی افزود: نان گران می شود و هزینه های بهداشت و درمان هم گران می شود و از آن طرف هم تشویق می کنند دختران و پسران را به خانه بخت بفرستید؟درحالی که قدرت خرید حتی یک حلقه ساده را ندارند،خدا را قسم می دهیم که به این مسئولین بیداری عنایت کندوکسانی که به این ملت خیانت می کننداگر قابل هدایت هستند که هدایت شوند وگرنه نیست و نابود شوند.

,
,

 

,

********************

, ********************,

امام جمعه موقت دهدشت: اگر علما و دانشمندان جهان، مردم را بیدار می کردند امروز ما شاهد کودک کشی در دنیا نبودیم.

, امام جمعه موقت دهدشت: , اگر علما و دانشمندان جهان، مردم را بیدار می کردند امروز ما شاهد کودک کشی در دنیا نبودیم.,

 

,

امام جمعه موقت دهدشت در خطبه های نمازجمعه این هفته ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای اللهی گفت: عجب و خودبرتر بینی از رذیلت های اخلاقی است که موجب سقوط انسان می شود.برخی خیال می کنند که اعمال خوب و درستی انجام می دهند اما با همین عجب زمینه حضور شیطان را در دل خود فراهم ‌می کنند.

,

 

,


تقوی گفت:انسانی که غرور اورا احاطه کند هلاک خواهد شد و در راه شیطان پیش خواهد رفت. معمولا قدرت های مالی، توانایی جسمی، انتصاب به بزرگی و این گونه مسائل موجب می شود که انسان را غرور و عجب بگیرد اما انسانی که خود را ضعیف و پایین دست در برابر خدا قرار میدهد به عزت خواهد رسید.

,
,

 

,


وی افزود: مورد دیگر که باعث می شود انسان را عجب نگیرد این است که بداند در آخرت مو را از ماست می کشند و حساب ها بسیار دقیق اند. پس باید حواسش را جمع کند و به حساب خود برسد قبل از اینکه به حسابش برسند.

,
,



‌تقوی با اشاره به روز دانشجو گفت: شاه که خود را وابسته به آمریکا می دانست از رئیس جمهور آمریکا دعوت کرد که به ایران بیاید و به همین خاطر و به دلایل مختلف دانشجویان زبان به اعتراض بازکردند و در برابر استکبار به پاخواستند و در این راه شهید شدند.

,
,
,

 

,


وی گفت: امام خمینی(ره)نیز می فرماید که "دانشگاه ها را بسازید و معلمان، دبیران و اساتید دلسوز تربیت کنید تا ملتی پیش رو در علوم‌مختلف داشته باشیم."

,
,



وی افزود: برای انقلاب شهید و جانباز دادیم تا در برابر استکبار جهانی همیشه موضوع بگیریم و مقابله کنیم و در حمایت از مظلومان عالم به پا خیزیم. رهبر معظم انقلاب فرمودند که "آمریکا دنیا را به عنوان یک دهکده جهانی میداند و خود را کدخدای آن میداند" اما کور خواندند.

,
,
,

 

,


تقوی اظهار کرد: اگر علما و دانشمندان جهان، مردم را بیدار می کردند امروز ما شاهد کودک کشی در دنیا نبودیم. اگر امروز دانشمندانو علماء جهان همانند علماء شیعه عمل می کردند و درس می گرفتند امروز در جامعه بشیری شاهد این مشکلات و معضلات نبودیم.

,
,

********************

, ********************,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه