اخبار داغ

امام جمعه سمنان:

آموزش و پرورش در ترویج نماز بهتر عمل کند/ دانشجویان در استکبار ستیزی پیشتازند

آموزش و پرورش در ترویج نماز بهتر عمل کند/ دانشجویان در استکبار ستیزی پیشتازند
نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تاکید بر لزوم ترویج نماز در مدارس گفت: آموزش و پرورش نوجوانان را با نماز آشنا کند، مدیران و مربیان در نماز شرکت کنند تا دانش آموزان نیز تشویق شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، آیت الله سید محمد شاهچراغی امام جمعه سمنان در خطبه های این هفته نماز جمعه با تقدیر از مردم استان سمنان به جهت استقبال مطلوب از رئیس جمهور گفت: از مردم خوب استان سمنان تشکر می‌کنم که به خوبی میزبانی کردند و حرمت مهمان را نگه داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

شاهچراغی با اشاره به برگزاری اجلاسیه نماز در استان سمنان و پیام رهبری اظهار کرد: از عالم مجاهد آقای قرائتی که عمرش را صرف تفسیر قرآن کرده تشکر و قدردانی می‌کنم. از مقام معظم رهبری نیز که پیامی جامع ارسال کردند نیز تشکر می‌کنم و بایدروی تک تک کلمات این پیام دقت کرد.

,

وی با تاکید بر اینکه بخشی از گرفتاری ها به دلیل فاصله گرفتن از نماز است عنوان کرد: انسان بی‌نماز روسیاه و گرفتار است و فاصله گرفتن از نماز مشکل آفرین است

,

نماینده ولی فقیه در استان نقش آموزش و پرورش در ترویج نماز را حساس و کلیدی دانست و افزود: رهبری به آموزش و پرورش فرمودند مدارس را به نمازخوانی نوجوانان مزین کنید که برترین تضمین کننده سلامت آینده جامعه است.

,

شاهچراغی در ادامه تصریح کرد: آموزش و پرورش نوجوانان را با نماز آشنا کند، مدیران و مربیان در نماز شرکت کنند تا دانش آموزان نیز تشویق شوند.

,

وی با اشاره به 16 آذر روز دانشجو و تبریک این روز به دانشجویان گفت:  دانشجویان در استکبار ستیزی پیشتازند. اگر دانشجو و دانشگاه حقیقت انقلاب را بداند و تکلیفش را به انقلاب اسلامی ادا کند انقلاب مخفوظ می‌ماند.

,

امام جمعه سمنان با بیان اینکه دانشجویان راپاره تن خود می دانیم اظهار کرد: در نشستی دانشجویان گفتند مارا در نماز جمعه به حساب نمی‌آورید و ما گفتیم نماز جمعه در اختیار شماست. از خدمات شما بخصوص اردوهای جهادی تشکر می‌کنم و تریبون نماز جمعه در اختیار دانشجویان است.

,

شاهچراغی با تاکید بر اینکه در حال حاضر در نبرد و جنگ نرم با دشمنان قرار داریم تصریح کرد: در جنگ سخت پیروز شدیم اما در جنگ نرم باید چکار کنیم که پیروز شویم؟ حضرت یوسف فرمود کسی که تقوا داشته باشد و مقاومت کند خدا کمکش می‌کند و جایی که خدا هست شکست نیست. امام راحل فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد و امروز نیز خرمشهرها وجود دارد که باید به کمک خدا آن‌هارا آزاد کنیم.

,

وی در پایان با اشاره به حادثه تروریستی چابهار گفت: نیروهای مسلح و سربازان گمنان سعی کنید ریشه ترور را از این کشور قطع کنید. آن‌قدر شهید و کشته دادیم شاید یک نفر به چشم نیاید در صورتی که کشته شدن یک نفر هم زیاد است.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه