اخبار داغ

گردشگرانی که امنیت جانی ندارند؛

از بین رفتن حفاظ رودخانه بشار و خطراتی که گردشگران را تهدید می کند/خطر سقوط به رودخانه در پارک ساحلی یاسوج+تصاویر

از بین رفتن حفاظ رودخانه بشار و خطراتی که گردشگران را تهدید می کند/خطر سقوط به رودخانه در پارک ساحلی یاسوج+تصاویر
پارک ساحلی یاسوج یکی مکان های زیبا برای گردشگران و کسانی است که برای تفریح به شهر یاسوج سفر می کنند . با این حال در برخی قسمت های از این پارک مشکلاتی وجود دارد که باید برطرف شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهارفصل؛ شهر یاسوج از دیر باز به دلیل شرایط آب وهوایی مناسب یکی از قطب های گردشگری در جنوب کشور بوده و سالانه خیل عظیمی از گردشگران را در خود جای می دهد، همچنین وجود  رود بشار در کنار پارک بر زیبایی این مکان های تفریحی افزوده است.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل, چهارفصل,

 

,

یکی از مشکلات پارک ساحلی یاسوج از بین  نرده های محافظ در کنار رود خانه بشار جنب پل ترمینال بوده که به دلایلی نا معلوم از بین رفته اند، که این موضوع می تواند امنیت جانی گردشگرانی که برای مشاهده زیبایی های رود بشار به کنار رود می آیند خطراتی را ایجاد کند.

,

 

,
, ,
 
,

در همین خصوص صادقی مسئول فضای سبز شهرداری یاسوج در مصاحبه با پایگاه خبری چهارفصل بیان کرد: به دلیل ضعف در جوش کاری، به رور زمان به علت فرسوده شدن و عدم توجه برخی شهروندان به حفظ اموال عمومی این نرده ها به داخل رودخانه افتاده اند که به وسیله جرسقیل این نرده ها از داخل رودخانه جمع آوری شده  و با مساعدت هوا کار نصب دوباره آنها انجام می گیرد.

,

 

,

صادقی در ادامه افزود: کار نصب دوباره آنها طی دو هفته آینده انجام می گیرد تا برای همشهریان و کسانی که برای تفریح به این مکان مراجعه می کنند مشکلی ایجاد نشود.

,

 

,

تصاویر بیشتر در زیر آمده است؛

,

 

,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه