اخبار داغ

پدیده به صدر جدول بازگشت

پدیده به صدر جدول بازگشت
تیم پدیده خراسان روز جمعه در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال در مشهد با تساوی 2 مقابل ماشین سازی تبریز و کسب یک امتیاز دوباره جایگاه صدر جدولی خود در لیگ برتر را تصاحب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم پدیده که یک هفته است صدرنشینی لیگ برتر را با تفاضل گل کمتر به سپاهان واگذار کرده امروز با انگیزه کسب سه امتیاز و با اتکا به ورزشگاه مملو از هوادار این تیم پا به میدان گذاشت و در دقایق نخست بازی با ضربه امین قاسمی زاده به گل نخست دست یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مهاجری سرمربی ماشین سازی تبریز که در فصل گذشته هدایت تیم پدیده را بر عهده داشت تیم خود را بازیابی کرد و در دقیقه سه به وسیله پیمان بابایی به گل تساوی رسید. 
پنج دقیقه بعد حسین مهربان پدیده را به گل دوم رساند و نیمه نخست با نتیجه 2 بر یک به سود میزبان به پایان رسید.
در نیمه دوم مهاجری و گل محمدی سر مربیان این 2 تیم به اجرای برنامه های خود پرداختند تا اینکه محمد حسین کنعانی زادگان از تیم ماشین سازی تبریز در دقیقه 52 توپ را وارد دروازه پدیده کرد تا 2 تیم برابر شوند. 
با توجه به رایگان اعلام شدن تماشای این دیدار 20 هزار و 200 هوادار برای دیدن این بازی به ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد آمده بودند. 
قضاوت این دیدار را که در چند صحنه با اعتراض گلمحمدی و بازیکنان پدیده و هواداران تیم مشهدی همراه شد، موعود بنیادی فر با کمک داوری حسن یوسفی و رضا قیم برعهده داشت.
در پایان بازی کنعانی زادگان از تیم ماشین سازی تبریز با درآوردن پیراهن خود موجب تحریک بازیکنان پدیده و درگیری بین چند بازیکن و کادر فنی از این 2 تیم در مستطیل سبز گردید.
با این تساوی تیم پدیده با 30 امتیاز و یک بازی کمتر از سپاهان دوباره به صدر جدول لیگ برتر فوتبال دست یافت هرچند تداوم این صدر نشینی به بازی روز یکشنبه 18 آذر تیم های سپاهان و پرسپوپولیس در اصفهان بستگی دارد. 
ماشین سازی تبریز نیز با 13 امتیاز در جایگاه دوازدهمی لیگ برتر قرار دارد.

,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه