اخبار داغ

هر روز بدتر از دیروز؛

جاده " چرام-گره ای" هر روز خطرناک تر می شود/پروژه ای نیمه تمام که وعده اصلی کاندیدها بود+تصاویر

جاده " چرام-گره ای" هر روز خطرناک تر می شود/پروژه ای نیمه تمام که وعده اصلی کاندیدها بود+تصاویر
با وجود اینکه دغدغه اصلی عشایر و مردم شهرستان چرام احداث جاده استاندارد و امن در مسیر "چرام به گره ای" چاسخار و طسوج است، اما همچنان یکی از جاده های غیر استاندارد و حادثه خیز استان به شمار می آید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از چرام ،با وجودی که سال هاست دغدغه اصلی عشایر و مردم شهرستان چرام احداث جاده استاندارد و امن در مسیر "چرام به گره ای" چاسخار و طسوج است، اما همچنان یکی از جاده های غیر استاندارد و حادثه خیز استان به شمار می آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چرام ,

 

,

شرایط این محور به گونه ای است که در روزهای بارانی تردد در این مسیر ارتباطی چیزی جز بازی با مرگ نیست و هیچگونه امکان تردد در آن وجود ندارد.

,

 

,

 با وجود اینکه مشکلات جاده چرام، گره ای، چاسخار و طسوج در زمان انتخابات حرف اول تریبون های نماینده هاست اما بعد از انتخابات به فراموشی سپرده می شود .

,

 

,

, ,

 

,

و البته به خاطر جمع آرا اقداماتی بر این جاده انجام شد که شاید بهتر است بگوییم آتش زدن بیت المال بود که به دست کارهای غیر کارشناسی بعضی از مسئولین صورت گرفت.

,

 

,

در طی سال های اخیر نیز اقداماتی برای استاندارد سازی این جاده انجام گرفت که هیچکدام به صورت کامل اجرایی نشده است و ساخت یک جاده که پیچ های خطرناک شهرک گره ای را از جاده قدیمی خارج میکند پس از صرف هزینه های هنگفت به این علت که می گفتند کاری غیر کارشناسی و هزینه بر است، نیمه کاره رها شد .

,

 

,

, ,

 

,

و اما قسمت زیادی از این جاده همچنان دست نخورده باقیمانده و پا برجاست تا مجددا محفلی باشد برای شعاری برای انتخابات آینده.

,

 

,

حال این همه بی توجهی در این محور باعث شده که مردم آن مناطق نگران شوند و گله مندی خود را بصورت علنی اعلام کنند.

,

 

,

, ,

 

,

جاده چرام به گره ای، چاسخار، طسوج جاده ای دارای مناظر دیدنی است که زمینه ای برای رونق آن مناطق وجود دارد و همچنین نقش زیادی در توسعه دامداری، کشاورزی و توریستی منطقه دارد که نیازمند توجه مسئولان ونماینده مردم در مجلس شورای اسلامی است.

,

 

,

حال باید بدانیم مشکلات این محور از زبان مسئولان چیست و آیا حل نشدن این مورد دال بر بر جمع آوری آرا برای انتخابات سال آینده است یاخیر.

,

 

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه