اخبار داغ

مسئول اردویی سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان خبرداد

آغاز ثبت نام خادمین شهدا ویژه مناطق عملیاتی جنوب/ مسئولان از اردوهای راهیان نور حمایت کنند

آغاز ثبت نام خادمین شهدا ویژه مناطق عملیاتی جنوب/ مسئولان از اردوهای راهیان نور حمایت کنند
مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از آغاز ثبت نام خادمین شهدا ویژه مناطق عملیاتی جنوب خبرداد و گفت: خادمان شهدا تا 20 آذر ثبت نام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالکریم مرادی در گفت‌ و گو با خبرنگار موج رسا; ،با اشاره به آغاز ثبت نام خادمان راهیان نور، اظهار داشت:در حال حاضر نزدیک به 500 خادم ثبت نامی در استان زنجان در قالب اردوهای راهیان نور فعالیت می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه 250 خادم شهدای استان فعالیت مستمر دارند، تصریح کرد: در بازه های زمانی متفاوت این خادمان به اردوهای راهیان نور برای خدمات رسانی اعزام می شوند.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: ثبت نام خادمان شهدا از 10 تا 20 آذر ماه سال جاری است و احتمال تمدید آن تا 30 آذرماه وجود دارد.

,

مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اجرای برنامه اردوی راهیان‌ نور جنوب کشور در سه بخش دانش ‌آموزی، دانشجویی و محلات،ادامه داد: اردوی راهیان ‌نور جنوب کشور در بخش دانش ‌آموزی از 20 بهمن تا 5 اسفندماه برگزار می شود.

,

مرادی با بیان اینکه اردوی راهیان نور دانشجویی اواخر اسفند ماه برگزار می شود، افزود: همچنین اردوهای محلات نیز از اوایل نوروز سال 98 آغاز و تا 16 این ماه ادامه دارد.

,

وی با اشاره به اعزام 8 هزار زائر زنجانی به مشهد شهدا در سال گذشته، بیان داشت: تعداد اعزامی ها امسال بستگی به حمایت مسئولان از این اردوها دارد.

,

این مسئول بیان داشت: امسال بر اساس سهمیه‌ بندی اعلام شده برای استان زنجان، در بخش دانش‌ آموزی بیش از 1500 نفر و در بخش دانشجویی 500 نفر اعزام می شوند.

,

وی یادآور شد: در حال حاضر سهمیه بخش بسیج محلات برای اعزام به اردوی راهیان ‌نور جنوب کشور برای استان زنجان اعلام نشده‌ است.

,

مرادی خاطرنشان کرد: امسال در بخش اردوی دانشجویی هر اندازه مشارکت دانشگاه‌های استان در امر کمک مالی برای حضور دانشجویان در اعزام به اردوی راهیان ‌نور بیشتر باشد، سپاه انصارالمهدی (عج) استان نیز آمادگی لازم برای اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب کشور را دارد.

,

گفتنی است، برای ثبت نام خادمان شهدا، داوطلبان می توانند از دهم تا بیستم آذرماه با مراجعه به سامانه مرکزی ثبت نام خادمین (khademin.koolebar.ir) نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام کرده و پس از گذراندن مراحل گزینش و دوره های آموزشی به کسوت خادمی شهدا نائل شده و در برنامه های خادمین شهدا شرکت کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه