اخبار داغ

مسئول گروه دانشجویی جهادی «سبحان»:

اصالت و درون مایه «روز دانشجو» در وجهه «استکبارستیزی» آن است

اصالت و درون مایه «روز دانشجو» در وجهه «استکبارستیزی» آن است
مسئول گروه دانشجویی جهادی «سبحان»، اصالت و درون مایه اصلی «روز دانشجو» را در ویژگی «استکبارستیزی» آن دانست و گفت: متأسفانه بسیاری از برنامه های گرامیداشت روز دانشجو به عنوان یک مراسم شاد تفریحی برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سید علی موسوی نژاد در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به استکبار ستیزی بودن دانشجو، اظهار داشت: باید رویکرد «استکبارستیزی» در مراسمات روز دانشجو غالب باشد و اصالت این روز مهم خدشه دار نشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی ادامه داد: یکی دیگر از آسیب های حوزه دانشجویی، مسئله آگاهی و بیداری دانشجویی است که نباید از آن کم شود.

,

مسئول گروه جهادی سبحان  گفت: دانشجویان از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی، جایگاه والا و حساس خود را نشان داده و در بسیاری از تحولات، حضور موثر داشته اند؛ اگرچه امروزه از آن هیجانات ابتدای انقلاب خبری نیست و نقش دانشجو هم به همین دلیل کمتر شده است؛ اما نباید از نظر دور داشت که بیداری دانشجویی در همه حال باید وجود داشته باشد و نباید از بین برود.

,

وی ضمن آن که قشر دانشجو را به عنوان قشر خاص و تحلیلگر مسائل سیاسی و اجتماعی معرفی کرد بیان داشت: دانشجو باید بداند که مهم ترین شاخصه اش، لزوم بیداری وی در مسائل مهم کشور است و از این روز باید خود دانشجود نسبت به مسائل مختلف تحلیل داشته باشد.

,

موسوی نژاد همچنین به فعالیت های گروه دانشجویی جهادی سبحان هم اشاره کرد و گفت: دو سال است که این گروه جهادی آغاز به فعالیت کرده و در هر سال، دو اردوی جهادی را تدارک می بیند که البته اردوهای سال گذشته به دلیل زلزله کرمانشاه، به سه اردو افزایش پیدا کرد.

,

وی اضافه کرد: اکثر این اردوها با رویکرد سازندگی برگزار می شود؛ اما در اردوی اخیر شهریور ماه سال جاری موفق شدیم تا با حمایت دانشگاه، وجهه ای فرهنگی هم به اردو بدهیم و بسته های فرهنگی، لوازم التحریر و اسباب بازی نیز با خود به همراه ببریم و در بین کودکان، نوجوانان و جوانان استان کرمانشاه تقسیم کنیم.

,

این عضو فعال گروه های دانشجویی جهادی همچنین درباره برنامه های آینده گروه دانشجویی جهادی سبحان افزود: در نظر داریم تا علاوه بر این فعالیت ها، اردوهای جهادی کوتاه مدتی را هم برای مناطق محروم اطراف قم طرح ریزی و آن را اجرایی کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه