اخبار داغ

طی ۸ ماه گذشته؛

۶۱۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در میاندوآب کشف شد

۶۱۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در میاندوآب کشف شد
فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: در ۸ ماه گذشته با اقدامات انجام گرفته، بیش از ۶۱۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به اقدامات پلیس در سطح شهرستان در ۸ ماه گذشته، اظهار کرد: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ در۸ ماه گذشته طرح هایی در زمینه پاکسازی نقاط آلوده، کنترل محورهای مواصلاتی و ارتقا امنیت اجتماعی اجرا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

شیخ نژاد، افزود: در این مدت با اقدامات انجام گرفته، بیش از ۶۱۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در میاندوآب کشف شده است.

,

فرمانده انتظامی میاندوآب، گفت: در ۸ ماه گذشته در شهرستان میاندوآب تعداد ۲۴۰ نفر توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و به دادسرا معرفی شده اند.

,

وی، تصریح کرد: تعداد ۷۹۶ نفر معتاد نیز در این مدت در میاندوآب جمع آوری و به دادسرا و مراکز درمانی معرفی شدند.

,

شیخ نژاد، اظهار کرد:  در ۸ ماه گذشته در زمینه مبارزه با مواد مخدر تعداد ۶۴ دستگاه خودرو و موتور سیکلت در شهرستان توقیف شده اند.

,

فرمانده انتظامی میاندوآب، افزود: برپایی کلاس آموزشی پیشگیری در مساجد، سطح ادارات، دانشگاه ها و مدارس از جمله اقداماتی بوده که در طول سال در شهرستان میاندوآب به مرحله اجرا در می آیند.

,

وی، با تاکید بر اینکه نباید از موضوع مواد مخدر و تاثیرات آن بر جامعه به راحتی گذشت، گفت: باید در مبارزه با این آسیب اجتماعی که به دنبال منحرف کردن جوانان ما است، همه احساس مسئولیت کرده و با آن مقابله کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه