اخبار داغ

وقتی محور برنامه های روز دانشجو استندآپ کمدی و برگزاری فوتبال حبابی می شود + عکس

وقتی محور برنامه های روز دانشجو استندآپ کمدی و برگزاری فوتبال حبابی می شود + عکس
روز دانشجو به عنوان یکی از سیاسی ترین ایام در دانشگاه ها دارد فرایند غیرسیاسی شدن خود را به سرعت طی کند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روز دانشجو چند سالی است که به جای آن که محلی برای حضور مسئولین و اهالی سیاست برای روشنگری و طرح مسائل روز و  چالش‌برانگیز روز جامعه و انقلاب باشد به برنامه ای سرگرم‌کننده و مفرح برای دانشجویان تبدیل شده و به محلی برای حضور ‌کمدین‌ها و موزیسین‌ها شده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این فرایند به نحوی در حال انجام است که حتی صدای مسئولین دانشگاه ها را هم در آورده است. محمد رضا فراهانی، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در اجلاس معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی با اشاره به اهمیت سیاسی برگزار کردن مراسم‌های ویژه این روز گفت: برخی اوقات دانشگاه‌ها اقداماتی کرده‌اند که خلاف سیاست‌های وزارتخانه بوده است، مثلا در این روز مراسم جشن و شادی و موسیقی همراه با استندآپ کمدی برگزار کرده‌اند؛ تاکید می‌کنم برنامه‌های متفرقه خودتان را به نام ۱۶ آذر و در این ایام برگزار نکنید، این روز سیاسی است و این نوع برگزاری مراسم‌های روز دانشجو در واقع ماهیت اصلی این روز به حاشیه می‌رود.

,

هرچند برخی مسئولین دانشگاه ها توپ را به زمین دانشجویان می اندازند اما در این میان اظهار نظر معاون فرهنگی دانشگاه تهران درباره عدم رغبت مسئولین و روسای قوا برای حضور در دانشگاه ها جالب توجه است. سرسنگی، معاون فرهنگی دانشگاه تهران در نشست خبری تشریح برنامه‌های دانشگاه تهران در ۱۶ آذر گفت: ما امسال پیگیر بودیم تا رئیس قوه قضائیه و مقننه در روز دانشجو در دانشگاه تهران حضور پیدا کنند که متاسفانه پاسخی دریافت نشده است.

,

متاسفانه باید گفت این نماد دانشجویی دارد به یک دورهمی فرح بخش و جشنِ شادی تبدیل می شود.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه