اخبار داغ

وزیر صنعت در دیدار با نماینده ولی فقیه در ‌آذربایجان‌شرقی؛

اولویت اول صمت تامین مواد اولیه کارخانجات است/ هرکجا رفتیم از واگذاری‌های اشتباه حرف زدند/

اولویت اول صمت تامین مواد اولیه کارخانجات است/ هرکجا رفتیم از واگذاری‌های اشتباه حرف زدند/
رضا رحمانی گفت: در حال حاضر اولویت اول وزارت صنعت، معدن و تجارت تامین مواد اولیه کارخانجات جهت جلوگیری از ورود آسیب به چرخه تولید و اشتغال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم پیش از ظهر امروز در دیدار با رضا رحمانی، وزارت صمت را از کانون‌های موثر در اقتصاد کشور و حل مشکلات مردم خواند و ابراز داشت: شما همزمان با نوسانات قیمت خودرو روی کار آمدید و به‌محض حضورتان برخی نمایندگان سوال از وزیر صنعت درخصوص خودرو را کلید زدند، این موضوع جای تعجب داشت و بنده گفتم نیامده چه سوال مطرح می‌کنند؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با اشاره به مشکلات صنعت‌گران در تامین مواد اولیه و تخصیص ارز دولتی، از وزیر صنعت، معدن و تجارت خواست به‌سبب تجربه‌اش در این حوزه کوشا باشد و مشکلات تولیدکنندگان استان را بشنود.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی خواستار توجه به تولید ملی و اجرای سیاست‌های مدنظر رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی شد و راهکار برون‌ رفت از مشکلات را حمایت از صنعت‌گران ایرانی جهت ارزآوری و ایجاد اشتغال دانست.

,

رضا رحمانی نیز در این دیدار از حمایت نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در جریان اخذ رأی اعتماد تشکر کرد و در تشریح مشکلات جامعه اظهار داشت: متاسفانه هنوز عده‌ای باور نکرده‌اند در جنگ اقتصادی قرار گرفته‌ایم، در شرایط فعلی وزارت صنعت اولویت اول خود را به تامین مواد اولیه کارخانجات اختصاص داده است تا چرخه‌ی تولید متوقف نشود.

,

وی با تاکید بر نقش علما در ایجاد وحدت و آموزش روحیه‌ی مقاومت و همدلی به مردم، یادآور شد: در جنگ اقتصادی ما سه مرحله‌ی تهدیدات ترامپ، خروج از برجام و تلاش دشمن برای ضربه به تولید را پشت سر گذاشته‌ایم و جای نگرانی برای شهروندان نیست.

,

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه بعضاً مشکلات را خودمان ایجاد می‌کنیم، از عموم مدیران صنعتی خواست خود را درگیر ابلاغیه‌ها نکنند و در برنگاه‌ها تصمیمات صحیح و قاطع را اتخاذ نمایند.

,

وی از تفویض اختیارات خود به استانداران خبر داد و عنوان کرد: به استانداران ایم اجازه را داده‌ام که اگر بانکی به مصوبات تولید و حمایت عمل نکرد با آنان برخورد نماید.

,

رضا رحمانی مجموعه‌های پتروشیمی تبریز، شیرین عسل و تراکتورسازی را از صنایع مهم آذربایجان‌شرقی خواند و اذعان داشت: هرکجا می‌رویم از واگذاری‌های اشتباه سخن می‌گویند اما دیگر وقت این حرف‌ها گذشته است و باید به فکر راهکار باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه