اخبار داغ

یادداشت؛

«کا رمضان» روحانی برای مردم آب نداشت، برای تو که نان داشت...

«کا رمضان» روحانی برای مردم آب نداشت، برای تو که نان داشت...
«کا رمضان» شما و اربابان شما به آخر خط نزدیک شده اید و سعی نکن با چنین ترفندهایی چهره خود را تطهیر کنی و سر مردم را کلاه بگذاری.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، امروز نوشته ای دیدم از رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان کردستان و این فرد با این نوشته گلایه کرده بود از اینکه روحانی به وعده های خود بخصوص در دولت دوم خود عمل نکرده است!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،, !,

 

,

به محض اینکه این متن را خواندم یاد داستانی از ایرج میرزا افتادم که خطاب به فردی ریاکار و منافق که در عاشورا مدح امام حسین ( ع ) می کرد می گوید :ای شیخ کم بگو حسین آب نداشت آب نداشت، عاشورا برای او آب نداشت برای تو که نان داشت .

, :, .,

 

,

«کا رمضان» چرا نمک می خوری و نمک دان می شکنی؟؟ قبل از سال 92 چکاره بودی؟؟ در کامیاران و اگر اشتباه نکنم در فروشگاه فرهنگیان کار می کردی و قبل تر از آن هم در کلاس نهضت به سواد آموزان «آن مرد آمد» درس می دادی .

, .,

 

,

از بد حادثه سر از ستاد روحانی درآوردی و با حمایت نماینده کامیارانی وقت ره صد ساله را یک شبه طی کردی .

, .,

 

,

«کا رمضان» از برکت روحانی و ستاد روحانی بود که در دولت اول رئیس نهضت شدی و در دولت دوم روحانی با داشتن لیسانس عربی مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری شدی . این شرایط را اگر در خواب می دیدی دیوانه می شدی اما در عالم واقعیت دیدی و دیوانه هم نشدی پس از چه ناراحتی؟؟ یعنی می گویی در حقت کوتاهی شده و بیشتر از این حق داری؟؟ اگر روحانی و ستاد روحانی نبود اکنون در کامیاران باید دست به دعا بودی که بلکه سر برج صد هزار تومان اضافه کاری را به حسابت واریز کنند اما اکنون حقوق چند ده میلیونی می گیری .

, .,

 

,

«کا رمضان»، شرایط را خوب تشخیص داده ای و یا شاید برایت تشخیص و شرح داده اند که روحانی و دولت او منفور و مغضوب عامه ی مردم شده است و می خواهی هر از گاهی جملاتی اینگونه منتشر کنی و ژست مخالف دولت و طرفداری از مردم بگیری و با این کلک و ترفند می خواهی در دولت آینده هم جایی داشته باشی اما شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه .

, .,

 

,

«کا رمضان» شما و اربابان شما به آخر خط نزدیک شده اید و سعی نکن با چنین ترفندهایی چهره خود را تطهیر کنی و سر مردم را کلاه بگذاری.

,

 

,

سال 1400 نزدیک است و بعد از انتخابات 1400 باید به کامیاران و همان مدرسه ای برگردی که آن مرد آمد را درس می دادی .

, .,

 

,

در ضمن وقتی متنی می نویسی و یا برایت می نویسند قبل از انتشار خوب بخوانش چون «بدهد» را «بدهذ» نوشته ای .

, .,

 

,

کوتاه سخن اینکه «کا رمضان»!! روحانی و ستاد روحانی اگر برای مردم آب نداشت، برای تو و امثال تو که نان داشت .

, .,

 

,

به امید روزی که بساط اعضای ستاد روحانی در کردستان برای همیشه برچیده شود .

, .,

 

,

یادداشت: دلیر بهمنی کارشناس ارشد علوم سیاسی

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه