اخبار داغ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل خبر داد؛

بهره‌برداری از فاز جدید آرتاویل تایر در دهه فجر امسال/ صدور مجوز کار به ۱۰۰ چینی برای نصب دستگاه‌های فاز جدید

بهره‌برداری از فاز جدید آرتاویل تایر در دهه فجر امسال/ صدور مجوز کار به ۱۰۰ چینی برای نصب دستگاه‌های فاز جدید
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: فاز جدید کارخانه آرتاویل تایر اردبیل با ظرفیت اشتغال ۴۰۰ نفر در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، قاسم رحیمی صبح امروز در جلسه اتباع بیگانه استان اردبیل از راه‎اندازی فاز جدید خط تولیدکارخانه آرتاویل تایر اردبیل در دهه فجر امسال خبر دادو گفت:  با بهره برداری از این فاز 400 نفر صاحب شغل  شده و ظرفیت این کارخانه در حوزه تولید لاستیک افزایش می یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی مناسب فاز جدیدکارخانه آرتاویل تایر اردبیل، افزود: برای نصب دستگاه‌های خط تولید فاز جدید  این کارخانه فرایند صدور مجوز کار به 100 نفر از تبعه چینی  آغاز شده است.

,

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اشاره به لزوم بهره‌گیری از مهارت متخصصان امر در بحث تولید تصریح کرد: در این جلسه پروانه کار برای اتباع خارجی در کارخانه پاک آب سبلان و الکل طبی نیز صادر شد که عمده هدف از صدور مجوز کار برای اتباع خارجی استفاده از تخصص آنها برای آموزش و جایگزینی بعدی افراد ایرانی است.

,

رحیمی با بیان اینکه موافقت با صدور روادید ورود با حق کار برای تمامی اتباع خارجی در مراکز استان‌ها توسط ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام می‌شود، بیان داشت: طبق ماده 121 اشتغال اتباع خارجی، اتباع بیگانه نمی‌توانند در ایران مشغول به کار شوند مگر آنکه اولاد ایرانی یا روادید ورود با حق کار داشته باشند و ثانیا براساس قوانین و آیین‌نامه‌های مربوطه پروانه کار دریافت دارند.

,

وی با اشاره به اینکه امسال یک نفر تبعه بیگانه که به صورت غیرمجاز در واحدهای تولیدی استان بکارگماری شده بود شناسایی شد، بیان کرد: براساس  ماده 181 قانون اشتغال اتباع بیگانه، آن دسته از کارفرمایانی که اتباع  بیگانه که فاقد پروانه کار هستند و یا مدت تبعه خارجی که پروانه کار آنها منقضی شده را به کار گمارند و یا اتباع بیگانه را غیر از آنچه در پروانه کار آنها قید شده به کار دیگری گمارند و یا در مواردی که رابطه کاری و استخدامی تبعه بیگانه با کارفرما قطع شود، خاطی به مجازات حبس از 91 روز تا 180 روز و نیز جرایم نقدی محکوم می‌شود.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه