اخبار داغ

تاخیر ۴ ماهه در تحویل محصولات پیش‌فروش/ زمزمه‌ی افزایش قیمت خودرو و ترس خریداران از درخواست مبلغ مازاد

تاخیر ۴ ماهه در تحویل محصولات پیش‌فروش/ زمزمه‌ی افزایش قیمت خودرو و ترس خریداران از درخواست مبلغ مازاد
خریدار تبریزی خودرو پارس تندر ضمن انتقاد از تاخیر شرکت‌های داخلی در تحویل محصول، از احتمال افزایش قیمت‌ها و ابهامات ایجاد شده سخن می‌گوید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، تاخیر شرکت‌های داخلی در تحویل خودروهای پیش‌فروش در موعد مقرر و درخواست مبلغ اضافی از خریداران، اعتراض‌های زیادی را به‌دنبال داشته است و مشتریان این شرکت‌ها با مراجعه به اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت نارضایتی‌شان را از روال فعلی اعلام کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

اسدیان از شهروندان تبریزی که در تاریخ پنجم اردیبهشت 97 با پرداخت 22 میلیون تومان پیش‌فروش خودرو پارس تندر را ثبت‌نام کرده است، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی آناج می‌گوید: در اردیبهشت ماه پارس تندر را 42 میلیون تومان می‌فروختند و بر اساس قرارداد فی‌مابین سایپا متعهد شده بود خودرو را مرداد ماه تحویل دهد اما بعد از گذشت 4 ماه این اتفاق رخ نداده است.

,

وی می‌افزاید: اکنون وانت‌بار ال‌ 90 را شرکت 78 میلیون تومان می‌فروشد و با توجه به صحبت‌های نمایندگان و مسئولین وزارت صمت پیرامون افزایش قیمت‌ها، این احتمال وجود دارد نرخ خودرو پارس تندر، مبلغ هشتاد میلیون تومان را رد کند.

,

این شهروندی تبریزی با بیان اینکه بر اساس آئین نامه‌ مصوب هیئت وزیران با عنوتان ضوابط و روش‌های مختلف فروش بایستی سایپا قیمت محصول تحویلی را بر اساس موعد مقرر در قرارداد فی‌مابین اخذ نماید، خاطرنشان می‌سازد: باید خودرو را در مرداد ماه تحویل می‌دادند و بنده مبلغ روز پارس تندر یعنی 48 میلیون تومان را با کسر مبلغ واریزی قبلی پرداخت می‌کردم و مقصر تاخیر شرکت در ارائه‌ی خودرو و افزایش قیمت‌ها، خریدار نیست.

,

وی متذکر می‌شود: در حال حاضر زمزمه‌ی افزایش خودرو وجود دارد و از سویی دیگر می‌گویند سایپا قیمت محصول را در زمان تحویل محاسبه می‌کند و تاثیر تاخیر سازنده در ارائه‌ی خودرو شرط نیست.

,

پایگاه اطلاع رسانی آناج ضمن پیگیری مطالبات خریداران، آماده‌ی انتشار پاسخ مسئولان و شفاف‌سازی موضوع است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه