اخبار داغ

با وجود اتمام مهلت بازنشستگان؛

حرکت کفاشیان برخلاف تصمیم تاج!

حرکت کفاشیان برخلاف تصمیم تاج!
نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته فوتسال امروز در محل کار خود حاضر شد تا به جلساتش رسیدگی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهلت حضور بازنشستگان در مناصب اجرایی و دولتی کشور در تاریخ ۱۵ آذرماه به اتمام رسید، ولی بحث حضور بازنشستگان در ورزش و به خصوص فوتبال همچنان پیچیدگی های خودش را دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال از روز پنجشنبه گذشته در فدراسیون حاضر نشده و همچنان منتظر است تا وضعیت خودش و چند عضو بازنشسته هیات رئیسه از جمله علی کفاشیان، رئیس کمیته و سازمان لیگ فوتسال، مشخص شود.
,
 
,
هرچند تاج از حضورش در فدراسیون خودداری کرده و محمدرضا ساکت دبیر کل فوتبال هم از سمتش استعفا داده است اما علی کفاشیان نایب رئیس اول فدراسیون امروز شنبه هم در کمیته فوتسال حاضر شده است.
,
 
,
کفاشیان با وجود اتمام مهلت حضور بازنشستگان در مناصب دولتی، امروز با حضور در ساختمان کمیته فوتسال به جلسات از پیش تعیین شده اش رسیده است.
,
 
,
وی پیش از ظهر امروز همچنین قرار است در جلسه ای، المپیاد استعدادهای برتر را بررسی کند.
,
 
,
از سوی دیگر، کاظم سلیمانی دبیر سازمان لیگ فوتسال هم امروز در کمیته فوتسال حضور داشت اما عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال که او هم بازنشسته است و به تازگی از دوره های آموزشی فوتسال در امارات بازگشته، امروز در محل کار خود حضور ندارد.
,
 
,
حضور کفاشیان در کمیته فوتسال در شرایطی رخ داده است که وی معتقد است سازمان لیگ یک نهاد دولتی نیست و از بودجه های دولتی هم استفاده نمی کند به همین علت حضورش در این پست منافاتی با قانون منع به کارگیری بازنشستگان ندارد.
,
 
,
منبع: مهر
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه