اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان خبر داد

اجرای 226 پروژه به صورت سه جانبه بین استانداری، دانشگاه علوم پزشکی زنجان و وزارت بهداشت/ فعالیت 2 مرکز تشخیص و درمان سرطان در استان

اجرای 226 پروژه به صورت سه جانبه بین استانداری، دانشگاه علوم پزشکی زنجان و وزارت بهداشت/ فعالیت 2 مرکز تشخیص و درمان سرطان در استان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان از اجرای 226 پروژه به صورت سه جانبه بین استانداری، دانشگاه علوم پزشکی زنجان و وزارت بهداشت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرویز قزلباش در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; به اجرای طرح تحول سلامت در بخش بهداشت اشاره و اظهار کرد: در این حوزه ۴۵۷ هزار نفر در حاشیه شهرها و روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر تحت پوشش شبکه بهداشت قرار گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود:: در حوزه نظارت و هتلینگ در استان اتفاقات خوبی به وقوع پیوسته است و همه بیمارستان‌ها از آن بهره‌مند شدند که نمونه آن شهرستان خدابنده است و درحال حاضر نیز در مراکز درمانی دولتی و خصوصی استان چهار مرکز «ام آر آی» فعال است.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به اقدامات انجام شده در حوزه کلینیک‌های ویژه اشاره و عنوان کرد: این مراکز ابتدا به صورت ۶ مرکز اجاره‌ای بود که تبدیل به تملکی شد. همچنین شهر زنجان، بزرگ‌ترین کلینیک‌ ویژه را دارد که ماهانه ۱۵ هزار نفر از این مرکز خدمات می‌گیرند و کلینیک‌های ویژه شهرهای ابهر خرمدره و خدابنده هم یا افتتاح شده و یا در حال احداث است.  

,

وی از فعالیت دو مرکز تشخیص و درمان سرطان در استان خبر داد و تصریح کرد: ۲۲۶ پروژه هم به صورت سه جانبه بین استانداری دانشگاه و وزارت بهداشت عملیاتی شده که از این مجموع ۱۶۸ پروژه به بهره‌برداری رسیده و بقیه هم در دست احداث است.  

,

قزلباش تاکید کرد: تعداد تخت‌های آی سی یو و ان آی سی یو هم، افزایش یافته و به لحاظ کیفی هم ارتقا یافته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه