اخبار داغ

رئیس پلیس فتا زنجان هشدارداد

فعالیت در سایت‌های قمار و شرط‌بندی آنلاین غیرقانونی است/ کلاهبرداران اینترنتی در دام پلیس زنجان گرفتار شدند

فعالیت در سایت‌های قمار و شرط‌بندی آنلاین غیرقانونی است/ کلاهبرداران اینترنتی در دام پلیس زنجان گرفتار شدند
رئیس پلیس فتا زنجان از شناسایی و دستگیری دو نفر از اعضای باند شرط‌بندی در استان خبرداد و گفت: گردش مالی متهمین دستگیر شده حدود ۴۰۰ میلیارد ریال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد‌علی آدینه‌لو در گفت‌و با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: سودجویان و کلاهبرداران اینترنتی برای کسب درآمد نامشروع و جذب مشتریان به ترویج شرط‌بندی و قماربازی آنلاین روی آورده و با شگردهای گوناگون مانند پولدار شدن در کمترین زمان بدون هیچ‌گونه فعالیت خاصی کاربران را به عضویت در سایت‌ها تشویق می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه از متهمین دستگیر شده دو دستگاه خودروی لوکس و مقادیری ارز خارجی به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال کشف شده است، افزود: گردش مالی فعالیت‌های مجرمانه این متهمین حدود ۴۰۰ میلیارد ریال بوده و این متهمان از طریق شبکه‌های اجتماعی غیربومی اقدام به تبلیغ و انواع شرط‌بندی و در نهایت کلاهبرداری می‌کردند.

,

رئیس پلیس فتا زنجان با اشاره به اینکه برخی از جوانان برای به دست آوردن سود کلان و باد آورده درگیر چنین سایت‌های شرط‌بندی می‌شوند گفت: طبق مواد 705 تا 711  قانون مجازات اسلامی گردانندگی‌، عضویت و فعالیت در سایت‌های قمار و شرط‌بندی آنلاین جرم محسوب شده و پلیس فتا با مجرمین این حوزه طبق قانون برخورد جدی خواهد کرد.

,

وی با بیان اینکه خانواده‌ها نسبت به کنترل فرزندان خود در خصوص فعالیت در سایت‌های شرط‌بندی و قماربازی و سایت‌های مجرمانه اقدام کنند افزود: میزان گرایش جوانان به کسب پول‌های هنگفت نه تنها در اغلب موارد ورشکستگی و نابودی را برای خانواده‌ها رقم می‌زند، بلکه بدهی‌های سنگینی را برخانواده‌ها تحمیل کرده و باعث از هم پاشیدن بنیان خانواده‌ها می‌شود.

,

آدینه‌لو به عموم شهروندان و کاربران توصیه کرد از عضویت و فعالیت در سایت‌های شرط‌بندی و قماربازی خودداری کرده و فریب تبلیغات اغواکننده و فریبنده این سایت‌ها را نخورند.

,

رئیس پلیس فتا زنجان در پایان گفت: از عموم مردم درخواست می‌کنیم در صورت مواجهه با موارد مشکوک مراتب را سریعاً از طریق وب‌سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش تماس با ما گزارش دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه