اخبار داغ

مشهد، شهر خوشبختی ستاره بومی سبزقبایان/ مهاجمی که خارج از خانه می‌تازد

مشهد، شهر خوشبختی ستاره بومی سبزقبایان/ مهاجمی که خارج از خانه می‌تازد
ستاره جوان ماشین‌سازی در شهر خوشبختی خود طلسم ناکامی‌هایش را شکست!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، پیمان بابایی، مهاجم بومی و جوان تیم فوتبال ماشین‌سازی لیگ هجدهم را با درخشش آغاز کرد و در 4 هفته ابتدایی موفق شد دو بار گلزنی کند که نوید فصلی فوق‌العاده را برای مهاجم جوان سبزقبایان می‌داد. این بازیکن در هفته‌های دوم و چهارم به ترتیب دروازه تیم‌های صنعت نفت و پیکان را گشود تا ارمغان آور 2 امتیاز حساس خارج از خانه در روزهایی باشد که ماشینِ فیروز کریمی به مساوی‌های یک - یک خو کرده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی اما بسیار بدشانس بود چراکه به دنبال این شروع خوب در هفته پنجم و در جریان مصاف خانگی تیمش برابر ذوب‌آهن دچار مصدومیت شد تا هفته‌ها از میادین دور بماند. دربی فوتبال آذریایجان و دیدار با تیم سابقش آغازگر این دوران بود که تا هفته یازدهم به طول انجامید؛ 5 هفته لیگ برتر و به ترتیب رویارویی با تیم‌های تراکتورسازی، پارس جنوبی، فولاد، نفت مسجد سلیمان و نساجی به اضافه 3 بازی جام حذفی بازی‌هایی بود که این ستاره جوان از دست داد.

,

پیمان بعد از سپری کردن دوران نقاهت با تصمیم مهاجری در دو بازی به صورت جانشین وارد زمین شد که پاگشای این مسابقات دیدار خانگی مقابل استقلال بود. وی در اوقات تلف شده نیمه دوم به میدان آمد و فرصتی برای خودنمایی پیدا نکرد. در ادامه او در جدال با سایپا 90 دقیقه کامل روی نیمکت نشست و سپس در دیدار حساس با سپاهان در تبریز بود که در اوایل نیمه دوم پا به زمین گذاشت. بابایی در این بازی یک موقعیت صد در صد داشت اما با ناآمادگی نتوانست از آن بهره ببرد. 

,

ستاره بومی ماشین‌سازان به فاصله یک هفته در پیکار خانگی و مهم دیگر با پرسپولیس بالاخره به ترکیب اصلی برگشت و پس از مدت‌ها از ابتدا به میدان رفت. او در این مسابقه با وجود اینکه چند بار توپ را لو داد اما در مجموع نمایش قابل قبولی داشت و اگر کمی خوش‌شانس بود می‌توانست گلزنی کند. وی در یک صحنه با سرعت بالای خود سید جلال حسینی را محو کرده و با بیرانوند تک به تک شد اما ضربه از زاویه بسته او با واکنش نامبر وان تیم ملی راهی به چارچوب نیافت تا با بدبیاری در گلزنی ناکام بماند.

,



 

,
, ,
,

این مهاجم در آخرین بازی نیم‌فصل با ماشینِ مهاجری به شهر مقدس مشهد رسید، جایی که او فصل گذشته و درست در همین هفته با پیراهن گسترش فولاد دروازه پدیده را باز کرده بود. تاریخ تکرار شد و او این بار با فرصت‌طلبی و به زیبایی هر چه تمامتر دروازه این تیم مشهدی را گشود تا مشخص شود شهرالرضا (ع) شهر خوشبختی و شانس برای مهاجم جوان سبزقبایان است.

,

اینک شماره 7 تیم ماشین‌سازی با شکستن طلسم گلزنی خود و فرجامی شیرین به تعطیلات زمستانی لیگ برتر گام گذاشته است و باید دید در ادامه مسابقات که بدون‌شک یکی از امیدهای مهاجری برای باز کردن دروازه حریفان خواهد بود و سبزقبایان از همین حالا حساب ویژه‌ای روی او باز کرده‌اند، چه عملکردی خواهد داشت؟

,

جالب اینجاست که پیمان بابایی هر 3 گل خود در لیگ هجدهم را در زمین حریفان به ثمر رسانده است تا به نوعی مرد نبردهای خارج از خانه باشد. دیدارهایی که سبزجامگان تبریزی در این فصل و به جز دربی که روی کاغذ فقط خارج از خانه بود، هنوز باختی نداشته‌اند و با تساوی که مقابل پدیده بدست آمد این روند شکست‌ناپذیری به یک نیم‌فصل کامل رسید. هرچند آنها در هیچ کدام از این مسابقات هم پیروز نشده‌اند!

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه