اخبار داغ

خبرنگار ستیزی انجمن اسلامی علوم پزشکی تبریز/ حراست دانشگاه تبریز هم مانع حضور خبرنگاران در ویژه برنامه‌ی روز دانشجو شد

خبرنگار ستیزی انجمن اسلامی علوم پزشکی تبریز/ حراست دانشگاه تبریز هم مانع حضور خبرنگاران در ویژه برنامه‌ی روز دانشجو شد
اینکه انجمن اسلامی علوم پزشکی تبریز و حراست دانشگاه تبریز به‌اتفاق اجازه حضور خبرنگاران در نشست‌های دانشجویی را نمی‌دهند با آرامان‌هایشان در تناقض است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در اقدامی غیرمتعارف از حضور خبرنگاران در نشست پاسخگویی صومی، رئیس این دانشگاه به دغدغه‌های دانشجویان ممانعت کرد و مانع انعکاس جزئیات نشست از سوی اصحاب رسانه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

بی‌احترامی به اهالی رسانه در عصری صورت می‌گیرد که تمامی احزاب به‌اتفاق شعار شفافیت و آزادی قلم می‌دهند اما در ویژه‌ برنامه‌هایشان از انعکاس مطالبات قشر دانشجویی و پاسخ مسئولین به نقدها در تیتر مطبوعات و رسانه‌های مجازی جلوگیری می‌کنند.

,

باید دید از دیدگاه انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی تبریز انعکاس جزئیات یک نشست دانشجویی چه ایرادی دارد و آیا روحیه‌ی محافظه کارانه این اجازه را به یک تشکل دانشجویی نمی‌دهد تا مانع از نشر انتقادات به یک مسئول شود؟

,

گفتنی است؛ ظهر امروز نیز حراست دانشگاه تبریز از شرکت خبرنگاران در همایش دانشجو و دغدغه ایران که با حضور مسعود پزشکیان و حجت‌الاسلام مازنی به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز برگزار می‌شد ممانعت کرد تا پازل اهانت به جامعه‌ی خبری تکمیل شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه