اخبار داغ

قهر نایب‌ رئیس مجلس از تالار وحدت تبریز؛

پزشکیان: می‌خواهم به بررسی مسایل بپردازم می‌گویند خودت چه کرده‌ای؟/ فرزندانم در زیرزمین زندگی می‌کنند

پزشکیان: می‌خواهم به بررسی مسایل بپردازم می‌گویند خودت چه کرده‌ای؟/ فرزندانم در زیرزمین زندگی می‌کنند
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو ذگفت: اینکه بنده در طول این سال‌ها چه کرده‌ام بحثی جداست و اینکه دیگران چه کرده‌اند بحثی دیگر.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، مسعود پزشکیان ظهر امروز در ویژه برنامه‌ی "دانشجو و دغدغه‌ی ایران" که در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار می‌شد، در واکنش به اعتراض دانشجویان به اظهارات شعاری‌اش، ابراز داشت: به احترام دانشجویان به دانشگاه آمدم تا به بحث و بررسی مسایل بپردازم اما عده‌ای می‌گویند تا حالا چه کرده‌ام و از من توضیح می‌خواهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی خاطرنشان ساخت: قانون و اجرا باید مطابق عدالت باشد، عدالت ترک و کرد، موقعیت و پست نمی‌شناسد؛ با همه مردم باید با عدالت برخورد شود در حالی که هنوز عدالت را در این کشور نهادینه نکرده‌ایم.

,

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با بیان اینکه همه پیامبران عدالت را به ارمغان آورده‌اند به طوری که برای هر امت پیامبر فرستاده شده تا با عدالت با همان قوم برخورد شود، متذکر شد: اگر عدالت داشتیم برخی مناطق برخوردار و برخی دیگر مناطق فقیر نمی‌شدند و مردم اینقدر ناراضی نمی‌شد.

,

وی ادامه داد: متاسفانه وقتی به قدرت می‌رسیم به جناح خودمان می‌پردازیم و سایر اقشار و گروه‌ها فراموش می‌شوند، عنوان کرد: متاسفانه جوی در دانشگاه ایجاد کرده‌اند که با داد و فریاد حرفشان را بزنند، با فشار آوردن که کاری درست نمی‌شود.

,

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینکه من چکار کرده‌ام و دیگران چه کرده‌اند دو بحث متفاوت است؛ برخی خود را منتسب به جاهای خاص می‌دانند علت اصلی مناقشات کشور هستند و در اقلیت دانشگاه‌ها هم حضور دارند.

,

وی با بیان اینکه شما به عنوان دانشجویان این مملکت یاد گرفته‌اید با تهمت حرف بزنید و صحبت‌هایتان بر مبنای علم نیست، توضیح داد: دم از عدالت و انسانیت می‌زنید، بعد از 40 سال پزشکی از مریضی پول نگرفته‌ام و فرزندانم را خارج نفرستاده‌ام؛ بنده هم می‌توانستم به صورت کاملا قانونی مطب تاسیس نماییم.

,

پزشکیان در واکنش به منتقدان خود گفت: در این مملکت باید مفت کار کنیم، اگر مرد هستید وقتی در جای ما قرار گرفتید ساده زندگی کنید و اجازه دهید فرزندان‌تان مثل عروس بنده در زیرزمین زندگی کنند.

,

وی افزود: هر بلایی سر دانشجو بیاورند، حقش است؛ بنده هیچگاه از مردم فرار نکرده‌ام و در همان صفی می‌ایستم که شهروندان ایستاده‌ام؛ اگر بسیجی‌ها شمایید من برای بسیج متاسفم!

,

گفتنی است؛ با ادامه اعتراض دانشجویان به صحبت‌های مسعود پزشکیان او سالن همایش را ترک کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه