اخبار داغ

دانشجوی مخترع هرمزگانی:

دانشگاه ها باید مرکزی برای کارآفرینی دانشجویان باشد/ روحیه مطالبه گری دانشجویان باید افزایش یابد

دانشگاه ها باید مرکزی برای کارآفرینی دانشجویان باشد/ روحیه مطالبه گری دانشجویان باید افزایش یابد
دانشجوی مخترع هرمزگانی با تاکید بر اینکه دانشگاه ها باید مرکزی برای کارآفرینی دانشجویان باشد، گفت: به برکت انقلاب اسلامی دانشگاه های کشور به سمت و سوی پیشرفت رفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرزاد نادی، دانشجو مخترع و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد دانشگاه هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به سابقه تحصیل خود اظهار کرد: فارغ اتحصیل  رشته مهندسی کامپیوتر گرایش هوش مصنوعی از دانشگاه هرمزگان هستم و در حال حاضر جزو واحد های فناور دانشگاه هرمزگان در دوره رشد به سر می برم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

این دانشجو مخترع با اشاره به اینکه در سال 1393 به عنوان دانشجو برتر انتخاب شده است، عنوان کرد: در مسابقات هوش مصنوعی کشور دو رتبه دوم و ثبت اختراع داشته ام و محصولم را به عنوان شرکت دانش بنیان به ثبت رسانده ام.

,

نادی با بیان اینکه دستگاه شمارش لارو میگو را اختراع کرده است، گفت: دستگاه شمارش  لارو میگو در پرورش و تکثیر میگو کاربرد دارد و  همچنین یک الگوریتم جدید برای بالا بردن نرخ اطمینان و بهبود بازشناسی در مرتب سازی پاکت نامه های پستی بر اساس تطبیق آدرس پستی ارائه کرده ام.

,

وی با بیان اینکه با تلاش می توان به موفیقیت های بزرگ دست یافت، مطرح کرد: دانشجو ها تنها نباید به کتاب های درسی بسنده کنند و می توانند با شرکت در دوره های مختلف علم خود را  ارتقاء و به روز سازند.

,

, ,

این دانشجوی مخترع افزود: با استفاده از ظرفیت های استان و تطبیق آن با علم های دانشگاه همراه با تلاش و کوشش مداوم می توان به موفقیت های بزرگ در سطح استان و کشور دست یافت.

,

نادی با تاکید بر اینکه دانشگاه ها باید مرکزی برای کارآفرینی دانشجویان باشد، بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی دانشگاه های کشور به سمت و سوی پیشرفت رفته به طوری که دانشجویان با به کار گیری امکانات و پشتیبانی دانشگاه می توانند تبدیل به فردی کارآفرین شوند.

,

وی تصریح کرد: دانشجو ها باید روحیه مطالبه گری داشته باشند و امکاناتی که در دانشگاه برای آنها فراهم شده را بشناسند تا از این طریق شغل آینده خود که مرتبط با تحصیل آنها باشد را شناسایی و انتخاب کنند.

,

این دانشجوی مخترع خاطر نشان کرد: ظرفیت های فراوانی در هرمزگان برای دانشجویان و طالبان علم وجود دارد که با شناسایی آنها می توانند به درجات بالای علمی دست یابند هرچند که در راه رسیدن به موفقیت ها مشکلات فراوانی وجود درد اما از شکست ها هیچ گاه نباید ناامید شد.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه