اخبار داغ

با حضور مسوولان استانی و شهرستانی برگزار شد؛

چهاردهمین جشنواره دانش آموزی فیلم دفاع مقدس با حضور بازیگر مطرح سینما در سی سخت/اهدای کتاب " پایی که جا ماند " به فاطمه معتمد آریا+تصاویر

چهاردهمین جشنواره دانش آموزی فیلم دفاع مقدس با حضور بازیگر مطرح سینما در سی سخت/اهدای کتاب " پایی که جا ماند " به فاطمه معتمد آریا+تصاویر
صبح امروز چهاردهمین جشنواره دانش آموزی فیلم دفاع مقدس با حضور فاطمه معتمدآریا بازیگر شناخته شده سینما و مسئولان استانی و شهرستانی در سی سخت برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر دنا صبح امروز چهاردهمین جشنواره دانش آموزی فیلم دفاع مقدس با حضور هنرمندان سینمای کشور و دانش آموزان دختر شهر سی سخت برگزار شد که با استقبال خوب مسوولان شهرستان دنا و دانش آموزان و معلمان سی سخت همراه بود.




فرماندار دنا برگزاری این جشن ها را در روحیه دانش آموزان موثر خواند و گفت: جشنواره دانش آموزی فیلم دفاع مقدس به مناسبت چهل سالگی انقلاب در شهر سی سخت برگزار شده است که امیدوارم دانش آموزان از این جشن نهایت استفاده را ببرند.




فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا در این جشنواره گفت: این جشنواره به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهر سی سخت برگزار شده است و در هفدهمین روز از آذر ماه، شهر سی سخت میزبان چهاردهمین جشنواره دانش آموزی فیلم دفاع مقدس است که در دو گروه خواهران و برادران برگزار خواهد شد.



سرهنگ ستوده نیا افزود: بعد از ظهر امروز این جشنواره نیز میزبان دانش آموزان پسر شهر سی سخت است که با اجرای برنامه های شاد و متنوع و سرودهای انقلابی و حماسی به استقبال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب می روند.



 در ادامه فرمانده انتظامی شهرستان دنا با تاکید بر برگزاری هرچه بهتر جشن های انقلاب گفت: شهادت یکی از نیروهای حفظ حریم امنیت هم استانی در سیستان و بلوچستان را به خانواده او تبریک و تسلیت می گویم؛ امیدوارم برگزاری چنین برنامه هایی تداوم داشته باشد.




ناصری رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی دنا ضمن تقدیر و تشکر از دانش آموزان و حاضرین در این جشنواره از مسوولان برگزاری این جشن تقدیر کرد و  گفت: 16آذر به دلیل ایستادگی ما در مقابل امپریالیسم به وجود آمد و این روز را به همه دانشجویان تبریک می گویم و از بانیان برگزاری این جشن بزرگ و پر نشاط تشکر می کنم.



ارجمند مسوول بسیج دانش آموزی استان نیز در این جشنواره گفت: مسوولین این جشنواره قرار بود در شهر دیگر این برنامه را اجرا کنند و با پیگیری های فرمانده سپاه فتح استان این جشنواره در استان ما برگزار شد و پس از چند روز برگزار این جشن در یاسوج اکنون در شهر سی سخت برگزار شده است که با استقبال خوبی همراه بود.




گفتنی است بعدازظهر امروز نیز این جشنواره با حضور دانش آموزان پسر شهر سی سخت به کار خود ادامه می دهد و فردا نیز در شهر پاتاوه اجرا خواهد شد.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر دنا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,



تصاویری از این جشنواره در زیر آمده است:

,
,
,

 

,

 

,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
,
, ,
, , , , , , , , , , , , , , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه