اخبار داغ

یا حضور مسئولان استانی انجام گرفت؛

مراسم آغاز بکار مرکز تحقیقات انرژی در دانشگاه آزاد اردبیل

مراسم آغاز بکار مرکز تحقیقات انرژی در دانشگاه آزاد اردبیل
رئیس دانشگاه آزاد اردبیل مراسم آغاز به کار مرکزتحقیقات انرژی این دانشگاه گفت: با توجه به گنجینه عظیم علمی که در استان وجود دارد این مرکز به کانونی برای تمام متخصصان استان و کشور در جهت توسعه راهبردی مسایل جامعه تبدیل خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، پیش از ظهر امروز مرکز تحقیقات انرژی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل با حضور جمعی از مسئولان استانی و دانشگاهی در اردبیل آغاز به کار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

اسحاق رسولی رئیس دانشگاه آزاد اردبیل در این مراسم گفت: با توجه به گنجینه عظیم علمی که در استان وجود دارد این مرکز کانونی خواهد بود برای تمام متخصصان استان و کشور که در جهت توسعه راهبردی مسایل جامعه از آن استفاده کنند.

,

وی افزود: در استان اردبیل نیروهای علمی خیلی قوی ای داریم که اگر این نیروها را به حول مسایل استراتژیک کشور ساماندهی کنیم، برکات خیلی زیادی را مشاهده خواهیم کرد.

,

رئیس دانشگاه آزاد اردبیل با بیان اینکه توسعه پایدار با مساله انرژی پیوند خورده و اگر امروز تحت فشار قدرت های جهانی هستیم بیشتر به دلیل وجود انرژی است که چه به لحاظ انرژی سنتی که وجود دارد و چه انرژی های نو مانند انرژی هسته ای که کشور ما تلاش می کند از سرمایه های علمی خود در جهت خدمت بیشتر به مردم و جامعه از آن استفاده کند.

,

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل اظهار داشت: در نحوه مدیریت و بهره گیری از انرژی به خصوص انرژی های نو نیاز اساسی احساس می شود و باید با حمایت و هم افزایی دستگاه های اجرایی و علمی در توسعه دانش و فناوری برای حل مسایل اجتماعی فعالیت های خوبی داشته باشیم.

,

وی گفت: عدم مدیریت یکپارچه انرژی از معضلات اساسی کشور است و ورود به فعالیت در خصوص انرژی به احساس مسئولیت بیشتر نیروهای علمی و اجرایی نیاز است.

,
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه