اخبار داغ

مجتمع فرهنگی رامسر 18 ساله شد/امید اهالی فرهنگ و هنر به تکمیل پروژه

مجتمع فرهنگی رامسر 18 ساله شد/امید اهالی فرهنگ و هنر به تکمیل پروژه
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خواستار تکمیل ساختمان نیمه کاره مجتمع فرهنگی و هنری رامسر بعد از گذشت 18 سال شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، محمود شالویی عصر امروز در دیدار با فرماندار شهرستان رامسر به تبادل نظر پیرامون راهکارهای بهبود کمی و کیفی برنامه‌ها و رفع موانع و کاستی‌های حوزه فرهنگ و هنر در این شهرستان تاریخی و توریست پذیر پرداخت.

شالویی در سفرش به رامسر ضمن نشست با امام جمعه، کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و فعالان حوزه فرهنگ و رسانه، از مجتمع نیمه کاره فرهنگی، سالن سینماهای رامسر و نمایشگاه کتاب بازدید کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران پس از بازدید ساختمان نیمه کار مجتمع فرهنگی رامسر اظهار کرد: روند ساخت مجتمع فرهنگی رامسر با اعتبار ۴۸۰ میلیون تومان از سر گرفته می شود و به بهره برداری می رسد.

شالویی درباره تکمیل مجتمع فرهنگی رامسر، افزود: عملیات اجرایی پروژه فرهنگسرای رامسر حدود ۱۸ سال قبل آغاز شد و همچنان به سرانجام نرسیده است.

وی گفت: اهالی فرهنگ و هنر برای فعالیت های خویش نیازمند جایگاه مناسبی هستند که می طلبد تکمیل مجتمع فرهنگی رامسر که در ضلع غربی باغ ٣٣ هکتاری واقع و نیمه‌کاره رها شده از اولویت‌های اصلی استان مازندران باشد و در آینده نزدیک شاهد تکمیل این مجتمع باشیم.

فرماندار رامسر نیز از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خواست تا هر چه سریع‌تر روند بهره‌برداری و احداث مجتمع فرهنگی رامسر که سالهاست به طور نیمه‌کاره افتاده است را بهبود ببخشد.

محمد آزاد گفت: مجتمع فرهنگسرای این شهرستان باید برای آرامش و آسایش بیش از یک هزار هنرمند رامسری در اولین فرصت به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه