اخبار داغ

امیدهاى از دست رفته!

هتریک عملکرد ضعیف تیم‌هاى کاراته مازندران!

هتریک عملکرد ضعیف تیم‌هاى کاراته مازندران!
به یقین کیفیت در نتیجه بدست آمده در در المپیاد استعدادهاى برتر کشور در اراک حقیقت کاراته مازندران نیست که امیدهاى ما فراتر از این جایگاه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حاصل کار مازندران در المپیاد استعدادهاى برتر کاراته کشور در رده سنى نونهالان یک برنز (ابوالفضل حسینى) و یک نقره ( حسین علینژاد) بود که با آنچه در تصور ما بود در تضاد است، این نتیجه در حالى رقم خورد که در دهه اخیر کاراته مازندران این نتیجه ضعیف غیر قابل وصف است!

پیش تر تیم کاراته نوجوانان دختران مازندران در همین المپیاد با یک برنز به کار خود خاتمه داده بود، حالا پس از دو هفته تیم نونهالان و نوجوانان پسران مازندران با عنوان هفتمى و نتیجه مایوس کننده تمامى امیدهایمان را در اراک به یاس بدل کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,


تنها دو مدال ابوالفضل حسینى (برنز) و حسین علینژاد (نقره) در اراک از تیم یازده نفره کسب کردیم تا عملا پیشرفت خاصى نداشته باشیم.

به یقین کیفیت در نتیجه بدست آمده در اراک حقیقت کاراته مازندران نیست که امیدهاى ما فراتر از این جایگاه ست!

عنوان هفتمى در نونهالان و نوجوانان تلنگرى مى تواند باشد که وقوع آن را با رویگردانى دعوت شدگان به تیم استان پیش بینى کرده بودیم.

وقتى وحدت رویه در آماده سازى نفرات صورت نگرفته و هدایت آن به سوى مسابقاتى مهم به شکل ناقص انجام پذیرد، هر بهانه اى سلب مى شود و در کمال تاسف باید گفت لایق این نتیجه ضعیف بودیم.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه