اخبار داغ

معاون اداره کل راه و شهرسازی مازندران:

آغاز عملیات اجرایی محور جویبار به قائم‌شهر تا 45 روز دیگر

آغاز عملیات اجرایی محور جویبار به قائم‌شهر تا 45 روز دیگر
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران از پایان مطالعات محور کوهی‌خیل به لاریم و ساری و آغاز عملیات چهار خطه شدن این محور در سال 98 خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سیدمحمد نظری عصر امروز در بازدید از راه‌های مواصلاتی شهرستان جویبار اظهار کرد: در راستای پیگیری‌های فرماندار جویبار، بازدیدی از پروژه‌های در حال انجام و پروژه‌های در حال پیگیری ازجمله مسیرهای مواصلاتی جویبار به ساری، جویبار به قائمشهر، جویبار به کیاکلا و کوهی‌خیل به ساری خواهیم داشت تا برای سال 98 برنامه‌ریزی مدونی داشته باشیم.

وی افزود: براساس الویت‌ها پروژه‌ها را اجرا و تکمیل می‌کنیم.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به محور جویبار به کیاکلا گفت: این محور با سرعت خوبی در حال اجرا است و با تحویل آسفالت قطعه 3 و نیم کیلومتر از سوی پیمانکار، بلافاصله عملیات قطعه بعدی آغاز خواهد شد.

نظری با بیان اینکه محور کوهی‌خیل به لاریم و ساری از مسیرهای پرخطر و پرتردد است اظهار کرد: با توجه به تردد بسیار زیاد و افزایش تصادفات جرحی و فوتی در این مسیر، مطالعات تحقیقاتی آن در سال 95 به پایان رسیده است و به دنبال اخذ مجوز ماده 23 وزارت راه و شهرسازی هستیم که در سال 98 عملیات چهار خط شدن این مسیر آغاز شود.

وی بیان کرد: یک سمت از مسیر جویبار به قائمشهر را اداره راهداری جهت آسفالت در مناقصه دارد و ضلع روبرو نیز عملیات اجرایی آن حداکثر تا 45 روز دیگر آغاز می‌شود.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی مازندران اعتبار سال 97 برای محور جویبار به قائمشهر را 2 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: از سوی فرمانداری قائمشهر نیز 6 میلیارد ریال برای این پروژه اختصاص داده شد.

نظری گفت: پیش‌بینی ما اختصاص اعتبار 25 میلیارد ریالی برای تکمیل ده ماهه، 4 کیلومتر از مسیر جویبار به قائمشهر است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه