اخبار داغ

روز تلخ دختران مازندرانی در فوتبال کشور؛

شکست‌های پرگل استقلال ساری و سپیدار قائمشهر

شکست‌های پرگل استقلال ساری و سپیدار قائمشهر
تیم سپیدار در مسابقات فوتبال لیگ‌برتر بانوان در نخستین گام، حریف ذوب‌آهن نشد و بازی را با نتیجه ۵ بر صفر به تیم مهمان واگذار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، تیم فوتبال سپیدار تنها نماینده فوتبال بانوان در لیگ‌برتر عصر امروز در ورزشگاه شهیدوطنی در نخستین گام به دیدار تیم قدرتمند ذوب‌آهن اصفهان رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,

تیم فوتبال بانوان سپیدار با هدایت سارا آذری از امروز رقابت خود را در لیگ‌برتر فوتبال بانوان آغاز کرد و در نخستین دیدار میزبان ذوب‌آهنی‌ها بود.

,

بانوان قائم‌شهری که پیش از این در زمین‌های نه چندان مناسب و هزینه شخصی تمرین می‌کردند، امروز نتوانستند آن طور که شایسته این تیم است بازی کنند.

,

بانوان فوتبال‌دوست زیادی برای تشویق تنها نماینده فوتبال بانوان مازندران در لیگ‌برتر به ورزشگاه شهیدوطنی آمدند تا از نزدیک تیم سپیدار را تشویق کنند.

,

تیم سپیدار در نخستین گام، حریف ذوب‌آهن نشد و بازی را با نتیجه ۵ بر صفر به تیم مهمان واگذار کرد.

,

, ,

غلبه استرس بر توانایی، دلیل باخت تیم سپیدار / در ادامه راه بهتر می‌شویم

, غلبه استرس بر توانایی، دلیل باخت تیم سپیدار / در ادامه راه بهتر می‌شویم, غلبه استرس بر توانایی، دلیل باخت تیم سپیدار / در ادامه راه بهتر می‌شویم,

سارا آذری امروز بعد از بازی مقابل تیم ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بازی نخست ما در لیگ‌برتر، دیدار با تیم ریشه‌دار ذوب‌آهن بود، اظهار کرد: بازی امروز، نخستین دیدار و نخستین تجربه تیم سپیدار در لیگ‌برتر بود.

,

وی افزود: همان‌طور که از قبل پیش‌بینی کردیم بازی امروز با ذوب آهن  سخت بود چراکه این تیم چندین دوره در لیگ‌برتر حضور دارد و از بازیکنان ملی‌پوش خود در ترکیب تیم بهره می‌برد.

,

سرمربی تیم فوتبال سپیدار قائم‌شهر تصریح کرد: ترکیب تیم ما بیشتر از رده‌های پایه است و استرس زیادی داشتند و همین امر سبب شد تا استرس بر توانایی‌های آنان غلبه کرده و نتوانند بازی خوبی ارائه دهند.

,

وی با بیان اینکه لیگ را تازه شروع کردیم و باید ۲۲ هفته بازی کنیم، اظهار کرد: امیدواریم در بازی‌های بعدی بهتر باشیم و مطمئنم این اتفاق رخ می‌دهد.

,

آذری افزود: بازی بعدی ما مقابل تیم آذرخش تهران است که این تیم هم تجربه حضور در لیگ‌برتر را در کارنامه خود دارد.

,

وی در پایان از مسؤولان تشکر کرد که ورزشگاه وطنی را در اختیار تیم سپیدار قرار دادند تا نخستین بازی لیگ‌برتر بانوان در این ورزشگاه برگزار شود.

,

, ,

استقلال ساری و بحران عدم امتیاز گیری

, استقلال ساری و بحران عدم امتیاز گیری , استقلال ساری و بحران عدم امتیاز گیری,

پویندگان فجر شیراز ۱۰ بر ۱ استقلال ساری را شکست داد تا استقلالی های ساروی همچنان در حسرت یک روز خوش باقی بمانند.

,

در این هفته از رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، دختران آبی پوش ساروی در شیراز هم تن به شکست دادند تا ناکامی های خودشان را تداوم ببخشند.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه