اخبار داغ

معاون شهرک‌های صنعتی مازندران:

اولین استارت آپ حوزه صنعت در مازندران برگزار می‌شود

اولین استارت آپ حوزه صنعت در مازندران برگزار می‌شود
معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از برگزاری اولین رویداد استارت آپ حوزه صنعت، با همکاری دانشگاه مازندران خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کامران علی‌پور در گفت‌وگو با بلاغ، از برگزاری اولین رویداد استارت آپ حوزه صنعت، با همکاری دانشگاه مازندران خبر داد.
 
وی افزود: در این رویداد، افراد ایده‌های خود را ارائه کرده و سپس ایده‌های برتر انتخاب و گروه‌ها تشکیل و روی عملی کردن این ایده‌ها کار می‌کنند و در نهایت، با توجه به پتانسیلی که ایده‌ها برای کسب بازار دارند، روی ایده‌های خلاقانه سرمایه‌گذاری می‌شود.
 
معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خاطرنشان کرد: در این رویداد، گروه‌های دانشجویی، نخبگان، صاحبان ایده و دانش، اساتید دانشگاهی و همچنین سرمایه‌گذاران حوزه صنعت حضور خواهند داشت.
 
به گفته وی، اولین استارت آپ حوزه صنعت با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی و دانشگاه مازندران در تاریخ 3 الی 5 دی‌ماه سال‌جاری، در استان برگزار می‌شود.

گفتنی است برای ایده اول این استارت‌آپ مبلغ دو میلیون تومان، ایده دوم یک‌میلیون و پانصد هزار تومان، ایده سوم یک‌میلیون تومان و برای ایده خلاق 500 هزار تومان جایزه نقدی در نظر گرفته شده است.

علاقمندان به حضور در این استارت‌آپ می‌توانند با شماره‌های 35303670- 35303673-011 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه