اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان نور خبر داد

دستگیری اعضای یک شرکت هرمی در شهرستان نور

دستگیری اعضای یک شرکت هرمی در شهرستان نور
فرمانده انتظامی شهرستان نور از دستگیری 11 نفر از اعضای یک شرکت هرمی در این شهرستان ، خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، زمان شالیکار در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در یک شرکت هرمی ، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان نور،تصریح کرد:با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران متهم را شناسایی کرده و در اقدامی عملیاتی وی را به همراه 10 نفر از همدستانش که در منزلی سکونت داشتند دستگیر کردند.

شالیکار، اظهار کرد:پس از هماهنگی های قضائی در بررسی های از محل اختفای متهمان مقادیر قابل توجهی سیم کارت تلفن همراه، تجهیزات رایانه ای، جزوات آموزشی و ... کشف شد .

وی با شاره به این که متهمان به بهانه های اعزام افراد به تورهای مسافرتی آنان را در دام خود گرفتار می کردند، تصریح کرد: شیادان فعال در دسیسه‌های هرمی، با استفاده از شیوه‌های روان‌شناسی، افراد را به عضو شدن در زیرگروه‌های خود ترغیب می‌کنند .

فرمانده انتظامی شهرستان نور در خاتمه با اشاره به این که ، وعده‌ی سرمایه‌گذاری با دریافت سود بالا، مهمترین شگرد شرکت‌های هرمی است، از مردم خواست: از هرگونه فعالیت اقتصادی که متولیان آن ادعای درآمدی غیرعادی، به‌ویژه در مدت زمان کوتاهی را دارند، دوری کرده و ضمن تامل در انجام معاملات وسوسه‌انگیز در صورت شناسایی افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه