اخبار داغ

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل:

۱۰۰۰ زوج در مرکز درمان ناباروری اردبیل تحت درمان است

۱۰۰۰ زوج در مرکز درمان ناباروری اردبیل تحت درمان است
رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: بالغ بر هزار زوج نابارور در مرکز درمان ناباروری اردبیل تحت درمان پزشکی قرار گرفته‌اند که نیمی از این تعداد نتیجه گرفته و نیمی دیگر در حال ادامه روند درمان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،مهران اوچی‌اردبیلی بعد از ظهر امروز در آئین افتتاح شعبه جهاد دانشگاهی شهرستان پارس‌آباد ، توسعه مراکز جهاد دانشگاهی استان را یک اولویت اساسی دانست و گفت: تلاش می کنیم با  راه‌اندازی شعبات و مراکز جهاد دانشگاهی در شهرستان‌های استان اردبیل به یک سطح قابل قبول برسیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود:  با تخصیص بیش از دو میلیارد ریال شاهد افتتاح مرکز هاد دانشگاهی شهرستان پارس‌آباد هستیم که این موضوع برای ما بسیار خوشحالکننده است.

,

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل تصریح کرد:  فعالیت‌های جهاد دانشگاهی استان در عرصه‌های مختلف به سمت صنعتی‌سازی و بومی‌سازی پیش می رود .

,

اوچی‌اردبیلی ادامه داد:  عملکرد مرکز جهاد دانشگاهی استان اردبیل در کمک به زوج‌های نابارور  قابل قبولی بوده  و  در حال حاضر بالغ بر  هزار زوج نابارور در این مراکز تحت درمان قرار گرفته‌اند که نیمی از این تعداد نتیجه گرفته و نیمی دیگر در حال ادامه روند درمان هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه