اخبار داغ

کواکبیان در جمع دانشجویان بوشهری؛

دولت و مجلس اصلاح طلب نیستند و کم کاری آنها ارتباطی با اصلاح طلبان ندارد!

دولت و مجلس اصلاح طلب نیستند و کم کاری آنها ارتباطی با اصلاح طلبان ندارد!
دبیر کل حزب مردم سالاری گفت: دولت فعلی اصلا اصلاح طلب نیست نه دولت خودش را اصلاح طلب می داند نه ما او را اصلاح طلب می دانیم، در دولت وزیر اصلاح طلب و استاندار اصلاح طلب داریم اما کلیت دولت اصلاح طلب نیست. مجلس ما هم اصلاح طلب نیست. شما نمی توانید کم و کاست های فعلی را در مجلس و دولت به پای اصلاح طلبان بنویسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ، دانشگاه پیام نور بوشهر در مراسم گرامیداشت روز دانشجو میزبان مصطفی کواکبیان نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی و دبیر کل حزب مردم سالاری بود که در این مراسم با اظهارات نسنجیده این نماینده مجلس  در ادامه پروژه این روزهای جریانات اصلاح طلب با هدف هزینه کردن از رهبری و نظام در عدم نتیجه بخش بودن برجام و ارائه تصویری غیر واقعی از حقیقت آمریکا همراه بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

 

,

کواکبیان گفت: جمهوری اسلامی نیاز به اصلاحات اساسی دارد که ما معتقد به جمهوریت سوم در جمهوری اسلامی هستیم، ده سال اول انقلاب از سال 58 که قانون اساسی تصویب شد تا سال 68 جمهوریت اول انقلاب بود و از سال 68 تا 98 جمهوریت دوم انقلاب است که پیشنهاد ما جمهوریت سوم از سال 98  که برگرفته از پنج جمهوریتی است که در فرانسه اتفاق افتاد.

,

, ,

نماینده اصلاح طلب در مجلس شورای اسلامی با خیر الموجودین خواندن روحانی در انتخابات سال های 92 و 96 ، اظهار کرد: ما از روحانی حمایت کردیم اما منتقد او هستیم، به روحانی گفتم من دیگر خجالت می کشم بگویم از شما حمایت کردم پشیمان نیستیم ولی انتقاد داریم.

,

 

,

دبیر کل حزب مردم سالاری افزود:چهره غیر واقعی از خوی استکباری و دشمنی دیرینه استکبار با اسلام خواهی و استقلال طلبی ملت ایران ، مشکلات اقتصادی ناشی از برجام را به سیاست های رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ است که ما هیچ وقت پیش بینی نمی کردیم ترامپ رئیس جمهور شود که برجام را به هم بزند. اگر آمریکا از برجام خارج نمی شد وضعیت این نمی شد.

,

, ,

رئیس ستاد مردمی اصلاحات با تمسخر فرهنگ مقاومت که بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی برای کشورمان و سایر ملت های آزادی خواه است، عنوان کرد: ما در روابط بین الملل باید تجدید نظر کنیم و این که بگوییم (( ما فرزندان رمضانیم )) و (( ما از نسل عاشوراییم  )) در مانیفست نظام جمهوری اسلامی نمی گنجد. آقای ظریف و آقای سلیمانی یک روی سکه اند اما وقتی هزاران موشک داشته باشی اما بلد نباشی با دنیا حرف بزنی که کار پیش نمی رود.

,

 

,

وی در پاسخ به سوالی در مورد ادامه حمایت اصلاح طلبان از سران فتنه که با به آشوب کشیدن کشورمان در سال 88  و چراغ سبز نشان دادن به اوبامای مودب موج تحریم ها علیه ملت ایران شد، خاطرنشان کرد: میرحسین موسوی جزو تایید شدگان شورای نگهبان بود  ما حمایت کردیم و اصلا پشیمان نیستیم، اما بعد از مسائل بوجود آمده به دنبال حل مسئله با گفتگو و آزادی زندانیان و به رسمیت شناختن دولت احمدی نژاد بودیم حالا هم به دنبال حل مسئله حصر هستیم.

,

, ,

کواکبیان با اظهاراتی در پاسخ به سوال دانشجویان، تصریح کرد: دولت فعلی اصلا اصلاح طلب نیست نه دولت خودش را اصلاح طلب می داند نه ما او را اصلاح طلب می دانیم، در دولت وزیر اصلاح طلب و استاندار اصلاح طلب داریم اما کلیت دولت اصلاح طلب نیست. مجلس ما هم اصلاح طلب نیست. شما نمی توانید کم و کاست های فعلی را در مجلس و دولت به پای اصلاح طلبان بنویسید.

,

, ,

نماینده اصلاح طلب پایتخت در مجلس شورای اسلامی وقتی که با انتقاد دانشجویان روبرو شد با هزینه کردن از رهبری، تاکید کرد: اما من یک سوال از شما دارم اگر مقام معظم رهبری تصمیم بگیرند از برجام خارج بشویم نمی توانند تصمیم بگیریم؟ بنده به عنوان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می گویم که تمام تصمیماتی که تا اینجا در مورد برجام گرفته شده با اجازه رهبری بوده است.

,

وی ادامه داد: درست است که رهبری گفتند نمی شود به آمریکا اعتماد کرد ما هم معتقدیم اما اگر ترامپ نبود ما الآن در مورد موضوعات سیاسی هم باید با آمریکا مذاکره می کردیم و این که بگوییم دولت فقط دنبال برجام بوده حرف غلطی است بلکه همه دستگاه ها و  همه نظام دنبال برجام بوده است. اگر برجام بد بوده باشد باید همه نظام پای آن بایستد.

,

وی پس از این اظهارات با انتقاد شدید دانشجویان مواجهه شد و ناچار به پایان جلسه و ترک سالن شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه