اخبار داغ

کلاهبرداری به بهانه ازدواج؛ خواستگار قلابی در دام پلیس افتاد

کلاهبرداری به بهانه ازدواج؛ خواستگار قلابی در دام پلیس افتاد
فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد گفت: فردی که به بهانه خواستگاری از دختران دم بخت 2 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازسفیر افلاک، سرهنگ مهدی پور غلامحسین ظهر امروز در جمع خبرنگاران بابیان اینکه فردی که به بهانه خواستگاری از دختران دم بخت دو میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شد اظهار داشت: در پی شکایت خانمی مبنی بر اینکه فردی به بهانه خواستگاری از وی کلاهبرداری کرده موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی عنوان کرد: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد مدتی قبل فردی با وعده‌ووعیدهای دروغ از دختران جوان به بهانه خواستگاری اقدام به کلاهبرداری و اخذ وجه نقد کرده است که با انجام تحقیقات گسترده و کارهای اطلاعاتی محل سکونت وی شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی فرد کلاهبردار دستگیر و به جرم خود معترف شد.

,

 

,

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد تصریح کرد: شهروندان به‌ویژه خانم‌ها باید مراقب باشند که بدون تحقیق و بررسی و شناخت کامل با هرکسی به بهانه خواستگار ارتباط برقرار نکرده و به درخواست‌های غیرمعمول آن‌ها پاسخ ندهند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه