اخبار داغ

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان خبر داد:

اجرای ۱۴۵هزار هکتار عملیات آبخیزداری در لرستان

اجرای ۱۴۵هزار هکتار عملیات آبخیزداری در لرستان
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: ۱۴۵ هزار هکتار عملیات آبخیزداری از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در لرستان اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، شیرزاد نجفی عصر امروز در جمع خبرنگاران از اجرای ۱۴۵ هزار هکتار عملیات آبخیزداری از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی خبر داد و اظهار داشت: نقش آموزش‌وپرورش به لحاظ فرهنگ‌سازی در سال‌های اخیر در حوزه منابع طبیعی بر هیچ‌کس پوشیده نیست؛ در سال ۹۶ و ۹۷ هدف‌گذاری برای جذب ۵۰ هزار نفر همیار طبیعت در دستور کار بوده که خوشبختانه تاکنون ۴۶ هزار نفر جذب‌شده و کارت همیار طبیعت را دریافت کرده‌اند که این امر نقطه عطفی در تاریخ فرهنگ‌سازی در حوزه منابع طبیعی بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی به اقدامات انجام‌شده در حوزه اعتبارات صندوق توسعه ملی اشاره کرد و افزود: در طول ۴۰ سال گذشته تا سال ۹۶، 300 هزار هکتار عملیات آبخیزداری انجام‌شده است این در حالی است که امسال این موضوع در سطح ۱۴۵ هزار هکتار انجام و در حال اجرا است.

,

 

,

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان بیان کرد: از کلیه مدیران اجرایی استان، کارشناسان و معلمان که به‌عنوان پیشروترین افراد در حوزه فرهنگ‌سازی انجام‌وظیفه می‌کنند دعوت می‌شود تا از پروژه‌های آبخیزداری که سال جاری احداث‌شده بازدید کنند و از نزدیک با این عملیات آشنا شوند.

,

 

,

وی بابیان اینکه کارشناسان پهنه در مراکز خدمات جهاد کشاورزی استان همکاری‌های مؤثری را در این خصوص داشته‌اند گفت: مسابقه بزرگ روزنامه دیواری با رویکرد حفظ خاک و جلوگیری از هدر رفت آن اجرا شد که در هفته منابع طبیعی از برندگان و برگزیدگان تجلیل می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه