اخبار داغ

مسئول سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا:

دستگاه دیپلماسی باید بدون تعارف دیپلماتیک حادثه تروریستی چابهار را دنبال کند/فعالیت توسعه و عمرانی چابهار برای دشمنان سنگین است

دستگاه دیپلماسی باید بدون تعارف دیپلماتیک حادثه تروریستی چابهار را دنبال کند/فعالیت توسعه و عمرانی چابهار برای دشمنان سنگین است
سردار سنایی راد گفت:اقدامات توسعه ای و عمرانی صورت گرفته در منطقه چابهار کار موثری است و تروریست ها و اربابان آنها را از آینده شان مأیوس کرده است و بر همین اساس شاهد هستیم که دست به اقدامات مذبوحانه و انتحاری می زنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار رسول سنایی راد مسئول سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به حادثه تروریستی چابهار گفت: این عملیات ناکام بود؛ چرا که تروریست ها قصد داشتند انتحاری را به داخل مجموعه وارد کنند و اگر ماشین تجهیز شده به داخل مجموعه انتظامی منتقل شده بود؛ می توانست فاجعه ای را رقم بزند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

وی با اشاره به اینکه ایثاری که دو شهید از خود نشان داند موجب شد که از وقوع فاجعه جلوگیری شود، عنوان کرد: این اقدام تروریست ها نشان می دهد که آنان با ضعف مفرط و انفعال مواجه شده اند و به دنبال اقدام نمایشی هستند.

,

این مقام مسئول ادامه داد:امروز اگر توسعه ای می خواهد در منطقه سیستان و بلوچستان صورت بگیرد؛ چابهار یکی از نقاط کانونی توسعه اقتصادی است و با توجه به اینکه این منطقه به یک بندر راهبردی تبدیل شده است منافع برخی از رقبای ما را در منطقه به خطر می اندازد؛ بنابراین تروریست ها منطقه چابهار را برای عملیات تروریستی انتخاب کرده اند.

,

 عقبه حادثه تروریستی چابهار به عربستان و امارات بر می گردد

,  عقبه حادثه تروریستی چابهار به عربستان و امارات بر می گردد,  عقبه حادثه تروریستی چابهار به عربستان و امارات بر می گردد,

سردار سنایی راد ابراز کرد:باید عقبه این جریان تروریستی را در برخی از کشورهایی مانند عربستان و امارات که پیش از این هم  حامی تروریست تکفیری بودند دانست؛که در تقاطع گیری منافع پلیدشان هم اکنون مسائل اقتصادی را برای انتقام گیری از شکست هایی که بر پایه سیاست های اشتباه در کشورهایی مانند یمن، سوریه و … داشتند؛ در نظر گرفته اند.

,

مسئول سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با بیان اینکه کشورهایی همچون عربستان و امارات از تروریست های کور تکفیری به عنوان یک ابراز و برای میل به اهداف پلید خود استفاده می کنند، اظهار کرد: باید عقبه این جریان را در کشورهای همجوار دانست که متأسفانه ضعف دارند و به  نوعی نفاق به خرج می دهند؛ این واقعیت است چرا که این اتفاق بدون داشتن عقبه در آن سوی مرز شدنی نیست.

,

وی با تأکید بر اینکه دستگاه دیپلماسی باید بدون تعارف دیپلماتیک ماجرا را دنبال کند، گفت:دستگاه دیپلماسی باید به ماجرا در پاکستان و رد زنی ریشه های جریان تکفیری کشورهای آن سوی ساحل رسیدگی کند؛ همچنین مجموعه نیروهای نظامی و انتظامی در این ماجرا هوشیاری مضاعفی به خرج دهند.

,

این مقام مسئول با اشاره به اتفاقات رخ داده بعد از ربایش مرزبانان تصریح کرد: تروریست ها بار دیگر به دنبال این هستند که به اقتدار نظام حمله کنند ؛ این مسئله نشان میدهد فعالیت توسعه و عمرانی منطقه برای دشمنان ما سنگین است.

,

سردار سنایی راد در پایان خاطر نشان کرد: اقدامات توسعه ای و عمرانی صورت گرفته در منطقه چابهار کار موثری است و تروریست ها و اربابان آنها را از آینده شان مأیوس کرده است و بر همین اساس شاهد هستیم که دست به اقدامات مذبوحانه و انتحاری می زنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه