اخبار داغ

سفر وزیر ورزش و جوانان به رفسنجان+تصاویر

سفر وزیر ورزش و جوانان به رفسنجان+تصاویر
مسعود سلطانی فر ورزش ورزش و جوانان به منظور افتتاح چندین طرح ورزشی به شهر رفسنجان سفر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان; عصر دیروز وزیر ورزش و جوانان با همراهی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان و معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان به منظور افتتاح چندین پروژه ورزشی به رفسنجان سفر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

سلطانی فر در آغاز این سفر در محل میدان امام حسین(ع) رفسنجان مورد استقبال امام جمعه، فرماندار، نماینده، شهردار، رئیس شورای شهر و جمعی از دیگر مسئولین شهرستان قرار گرفت.

,

زمین چمن مصنوعی استادیوم جهان پهلوان تختی رفسنجان اولین طرح افتتاحی وزیر ورزش و جوانان بود که به مساحت ۸ هزار متر مربع و اعتبار نزدیک به ۱۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی به بهره برداری رسید.

,

مجموعه استخر و آبدرمانی جوان شهرک یادگار امام(ره) دومین طرح افتتاحی امروز بود که با متراژ ۷۷۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی و به همت مسلم غلام نژاد راه اندازی گردیده است.

,

سالن مسابقاتی ۹ دی که کلنگ آن در سال ۹۰ بر زمین زده شده است ، آخرین پروژه افتتاحی در سفر نیمروزه ی وزیر ورزش و جوانان به شهر رفسنجان بود که با مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع و با اعتبار ۲۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی به بهره برداری رسید.

,

وزیر ورزش و جوانان در پایان سفرش به رفسنجان از پروژه عظیم آگاه بازدید کرد. این مجموعه فرهنگی، تفریحی و ورزشی در حال ساخت ویژه بانوان بزرگترین مجموعه خاورمیانه محسوب می شود.

,

              

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه