اخبار داغ

یکی از فارغ التحصیلان بیکار شهرستان اردل :

آمار و ارقام دادن مشکلات جوانان را حل نمی کند/مسئولین فقط وعده می دهند

آمار و ارقام دادن مشکلات جوانان را حل نمی کند/مسئولین فقط وعده می دهند
مسئولین به جای وعده های سرخرمنی و آمار و ارقام دادن برای رفع مشکل بیکاری جوانان که به بزرگترین معضل تبدیل شد چاره ای بجویند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی نصیری یکی از فارغ التحصیلان شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت:بیکاری جوانان و بالا بودن تعداد متقاضیان کار در گروه سنی زیر 30 سال، امروز به معضلی بزرگ در چهارمحال و بختیاری تبدیل شده است که در برخی از شهرستان‌های بخصوص اردل بسیار قابل لمس و درک است.

نصیری اظهار کرد:نرخ بیکاری شهرستان  اردل  از دریگر شهرستان های استان بیشتر است. با وجود اینکه شهرستان  اردل یکی از شهرستانهای توانمند استان درهمه بخش‌های اقتصادی به ویژه بخش کشاورزی است اما همچنان نرخ بیکاری شهرستان بالاتر از دیگر شهرستان های استان است.

وی افزود:کشاورزی مهمترین عامل در ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان  اردل است و چنانچه مسئولان بتوانند برنامه ریزی بهتری در بخش کشاورزی داشته باشند، بی شک می توان با استفاده از این پتانسیل بخش مهمی از آمار بیکاری را در این شهرستان پایین آورد.
 
وی اظهار داشت: چرا کسی صدای ما بیکاران جامعه را نمی شنود؟ همه ما با انگیزه بسیار در پی ادامه تحصیل بودیم اما پس از گذران دوران تحصیل باید از بیکاری رنج ببریم.

نصیری که کارشناس  برق است، افزود: متأسفانه چند سالی که مدرکم را گرفتم اما در شهرستان اردل فقط وعده های توخالی مسئولین را شنیدیم و امیدواریم مسئولین  برای حل مشکلات جوانان شهرستان چاره ای بجویند.

وی بیان کرد:چرا دولت برای معضل بیکاری جوانان چاره اندیشی نمی‌کند؟ تا کی باید شاهد بیکاری جوانان باشیم؟ آنان به خاطر بیکاری و ناتوان ماندن درتأمین هزینه‌های مادی نمی‌توانند ازدواج کنند و تشکیل خانواده دهند. 

نصیری گفت:نبود کار در شهرستان اردل باعث  گرایش جوانان بسیاری به سمت اعتیاد شد اما مسئولین فقط امار می دهند که مشکل بیکاری نیست .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه