اخبار داغ

لزوم اهمیت زمان و بهره گیری از فرصت ها موجود برای کنکور 98

لزوم اهمیت زمان و بهره گیری از فرصت ها موجود برای کنکور 98
رئیس آموزش‌وپرورش دلوار گفت: برنامه‌ریزی و آگاهی خانواده‌ها و دانش‌آموزان و لزوم اهمیت زمان و بهره گیری از فرصت ها امری ضروری در راستای کسب موفقیت در کنکور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالرضا زمانی رئیس آموزش‌وپرورش دلوار در گفت‌وگو با سپاس از اهمیت زمان و لزوم بهره‌گیری از فرصت‌های موجود بیان کرد و گفت:برگزاری این همایش می‌تواند گامی مؤثر برای تحقق اهداف والای منقه دلوار در استان بوشهر باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی دانش‌آموزان را سرمایه‌های اصلی مملکت و آینده‌سازان کشور خواند و با اشاره به اهمیت کنکور به‌عنوان یک رقابت بزرگ در تعیین آینده شغلی دانش‌آموزان اظهار داشت: موفقیت در کنکور سراسری نیاز به به‌کارگیری فنون و روش‌های ویژه‌ای دارد.

,

زمانی  تصریح کرد: برنامه‌ریزی و آگاهی خانواده‌ها و دانش‌آموزان امری ضروری در راستای کسب موفقیت در کنکور است ازاین‌رو برای آمادگی هرچه بیشتر دانش‌آموزان شرکت‌کننده در کنکور سراسری سال آینده اقدامات لازم آغاز شد.

,

, ,

این مسول خاطر نشان کرد: تعداد دانش آموزان پایه دوازدهم در رشته های علوم تجربی  ، علوم انسانی  ،  فنی ،  کارو دانش و معارف اسلامی که امسال در آزمون کنکور شرکت خواهندکرد ۲۱۵ نفر میباشد.

,

وی گفت حضور اولیاء میتوانند  نقش مهمی در  پیشرفت و  پیشبرد اهداف مدنظر ایفا نمایند  ایشان ادامه داد با حضور اولیاء نقشه راه کامل خواهد شد.

,

دکتر زمانی در زمینه اقدامات انجام شده گفت از بهترین دبیران برای تدریس بهره گرفته و از اول مهرماه کلاسهای کنکور شروع و تا قبل از آزمون ادامه خواهد یافت.

,

 غلامرضاعالی نژاد معاونت آموزش و پرورش منطقه دلوارنیز در گفت و گو با سپاس اظهار داشت: تاکنون برنامه های متعددی در راستای تقویت بنیه علمی و آمادگی دانش آموزان در کنکور ۹۸  با تشکیل کارگروه آموزشی صورت گرفته است.

,

, ,

وی اظهار داشت همه باید در این کار حضور مستمر داشته و با قدرت کار را به جلو ببرند.

,

عالی نژاد ضمن تشکر از دهیاران نسبت  به همکاری آنها در  اختیار قرار دادن ۱۲ درصد از درآمد های خود جهت تقویت بنیه علمی و کنکور  گفت که انتظار دارد که همه برای موفقیت بچه های این دیار آموزش و پرورش را تنها نگذاشته و همراهی نمایند.

وی گفت مدیریت منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی هم در این راه اهتمام ویژه خواهد داشت.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه