اخبار داغ

انجام عمل جراحی توده عصب ساعد دست برای اولین بار در بیمارستان فارسان

انجام عمل جراحی توده عصب ساعد دست برای اولین بار در بیمارستان فارسان
رئیس بیمارستان سیدالشهداء فارسان گفت: عمل جراحی نادر توده عصب ساعد دست برای اولین بار در این بیمارستان توسط متخصص ارتوپدی انجام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن صادقیان رئیس بیمارستان سیدالشهداء فارسان در گفت وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار داشت: آقایی ۳۵ ساله با درد در ناحیه داخلی ساعد دست راست ازهشت ماه قبل، به کلینیک تخصصی این بیمارستان مراجعه کرد که به گفته خود بیمار این درد از هشت ماه قبل شروع شد و بتدریج افزایش یافت تا اینکه از دو ماه قبل ضایعه کوچکی دردست این فرد مشاهده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

رئیس بیمارستان سیدالشهداء فارسان تصریح کرد: بعد از انجام آزمایشات و تصویر برداری تشخیص داده شد این ضایعه ازعصب اولنا ساعد دست منشا گرفته است.

وی افزود: باتوجه به اینکه خوشبختانه با انجام آزمایشات و مراحل تشخیصی توده خوش خیم شناخته شد عمل جراحی حدود یکساعت بطول انجامید و توده به طور کامل برداشته شد و عصب کاملا ترمیم گردید.

صادقیان گفت: توده به واحد پاتولوژی بیمارستان ارسال گردید و بیمار با حال عمومی خوب و مناسب ومعاینه عصبی نرمال پس از عمل به بخش جراحی مردان تحویل داده شد.

رئیس بیمارستان فارسان با بیان اینکه بیمار در حال حاضر با حال عمومی خوب تحت مراقبت است، اظهار کرد: این گونه عمل با این شرایط برای نخستین بار درشهر فارسان انجام گرفت که خوشبختانه در حال حاضر برای انجام چنین جراحی هایی با هیچ کمبود پزشک یا تجهیزات روبرو نیستیم.

صادقیان در پایان همانند همیشه هدف اصلی خود و پزشکان و پرسنل بیمارستان سلامت مریض دانستند و از اینکه با وجود چنین پزشکانی نیازی نیست مردم به مرکز استان ویا استانهای همجوار مراجعه نمایند ابراز خرسندی کرد.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه