اخبار داغ

رئیس شواری بخش مرکزی شهرستان اردل:

مردم اردل از دست سارقان در امان نیستند

مردم اردل از دست سارقان در امان نیستند
رئیس شواری بخش مرکزی شهرستان اردل گفت:پدیده شوم سرقت چند ماهی است که گریبانگیر مردم در برخی از روستاها بخش مرکزی شهرستان اردل و شهر اردل شده است و این پدیده آرامش و امنیت روانی مردم این منطقه را به مخاطره انداخته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی رئیسی رئیس شواری بخش مرکزی شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز در خصوص افزایش سرقت ها در برخی روستاهای بخش مرکزی شهرستان اردل و شهر اردل گفت: پدیده شوم سرقت چند ماهی است  که گریبانگیر مردم در برخی از روستاها بخش مرکزی شهرستان اردل و شهر اردل شده است و این پدیده آرامش و امنیت روانی مردم این منطقه را به مخاطره انداخته است.

رئیسی اظهار کرد: آمار سرقت احشام یک ماهی است که در شهرستان اردل به شکل وحشتناکی بالا رفته و مردم از دست سارقان در امان نیستند.

وی افزود:با توجه به آنکه درصد بالایی از جمعیت ساکن در شهرستان اردل در بخش دامداری و کشاورزی مشغول به فعالیت هستند و این جمعیت در سال زراعی گذشته ضرر و زیان زیادی از محل عدم فروش محصولاتشان متحمل شده اند جولان سارقان در این منطقه بر آلام و دردهای آنان افزوده است.

رئیس شواری بخش مرکزی شهرستان اردل  بیان کرد:رشد روز افزون سرقت ها به شیوه های مختلف و در ساعات مختلف شبانه روز به حدی افزایش یافته است که باعث اعتراض گسترده مردم شده است و انتظار است دستگاه انتظامی در این خصوص چاره ای بیندیشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه