اخبار داغ

بسیجیان اهل سنت بندرعباس میزبان شهدای دفاع مقدس می شوند

بسیجیان اهل سنت بندرعباس میزبان شهدای دفاع مقدس می شوند
فرمانده حضور شهید بهرامی ناحیه بندرعباس از حضور 60 تن از بسیجیان اهل سنت هرمزگان در مراسم استقبال از پیکر های پاک و مطهر 72 شهید دفاع مقدس در مرز شلمچه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت شعبانی ایسینی، فرمانده حوزه شهید بهرامی ناحیه بندرعباس در گفتگو با خبرنگار هرمز از حضور تعدادی از بسیجیان اهل سنت هرمزگان در مراسم استقبال از پیکر های پاک و مطهر 72 شهید دفاع مقدس در مرز شلمچه خبر داد و گفت: ظهر امروز 60 نفر از بسیجیان اهل سنت روستای گچین جهت شرکت در این مراسم به استان خوزستان اعزام می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

فرمانده حوزه شهید بهرامی تصریح کرد: صبح بیستم آذرماه آیین رسمی تبادل شهدای تازه تفحص شده در مرز شلمچه با حضور مسئولان لشکری و کشوری برگزار می شود و این شهدا بعد از مراسم استقبال به معراج شهدای محمودوند اهواز انتقال داده می شوند.

,

شعبانی با بیان اینکه استقبال از این شهدا بر عهده بسیجیان اهل سنت هرمزگان است، عنوان کرد: در این مراسم یکی از علمای اهل سنت بندرعباس به نیابت از مردم ایران خیر مقدم و سخنرانی در مرز شلمچه خواهد داشت.

,

وی با اشاره به اینکه این شهدا مربوط به عملیات های رمضان، محرم ، کربلای پنج و تک دشمن در شلمچه هستند، گفت: این شهدا متعلق به لشکر 14 امام حسین(ع)، لشکر هشت نجف، لشکر 19 فجر، لشکر سه حضرت رسول(ص)، لشکر 10 سیدالشهدا و یگان هایی از ارتش های جمهوری اسلامی و مجاهدین عراقی در لشکر بدر هستند.

,

فرمانده حوزه شهید بهرامی عنوان کرد: فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، مدیر کل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس، امام جمعه اهل سنت سورو بندرعباس و سردار ترابی از فرماندهان دفاع مقدس هرمزگان در این مراسم حضور می یابند.

,

شعبانی خاطر نشان کرد: اهل سنت هرمزگان برای حفظ ارزش های انقلاب همیشه پیشگام بوده و حضور پررنگی در مراسمات انقلابی مانند حضور در برنامه های هفته وحدت، دفاع مقدس، رژه 31 شهریور و حضور با شکوهی در مراسم تشیع و تدفین شهدای گمنام کوه امام خامنه ای (مدظله العالی) داشته اند به همین واسطه زمینه ای برای میزبانی اهل سنت هرمزگان برای تشیع و تدفین پیکر شهدا فراهم شده است.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه